• Ik word gewoon gek van die mensen die kritiek op me hebben. "Je doet het verkeerd." "Zulke dingen kun je niet zeggen." "Het moet zo." "Je bent stom bezig." "Als je nu niks gaat doen dan komt er niks van je terecht." Ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik doe wat ik zelf wil en ik hoef dus geen mensen die kritiek hebben. Als het opbouwende kritiek was geweest, oké. Maar ze geven gewoon kritiek om kritiek te geven, soms lijkt het wel of ze me de grond in willen stampen.
    Daarbij raak ik zwaar geërgerd aan de mensen de willen dat ik nu keuze's ga maken voor later. Ik begrijp ook wel dat ik die moet maken maar ik wil ze zelf maken en nu zijn ze gewoon bezig om mijn keuze's te beïnvloeden. "Weet je zeker dat je dat gaat doen?" "Misschien kun je beter dat gaan doen." 'Het is slimmer als je dat profiel kiest en die vakken." "Wil jij dat echt worden? Ik vind dit meer iets voor jou." "Het slimmer om naar die school te gaan." Ik word er gewoon gek van. Ik heb soms gewoon de neiging om te zeggen: 'Hou gewoon allemaal jullie kop. Het is MIJN leven, ik doe wat ik ZELF wil.'

    Ja, dit moest er uit.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 23:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    I understand. Join the club


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Urgh, dat laatste herken ik zo erg. En daar zit ik nu ook in ;d
    Krijg dan te horen van; Je kan dat worden, of met die cijfers kun je zelf dat worden! Met andere worden, je ben er goed in DOE HET.
    NEE, ik doe het niet want ik vind het scheit dingen (:

    Maar nee echt. Ik herken het.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Urgh, dat laatste herken ik zo erg. En daar zit ik nu ook in ;d
    Krijg dan te horen van; Je kan dat worden, of met die cijfers kun je zelf dat worden! Met andere worden, je ben er goed in DOE HET.
    NEE, ik doe het niet want ik vind het scheit dingen (:

    Maar nee echt. Ik herken het.


    Nou bij mij is het meer dat ik gewoon al vanaf mijn acht jaar weet wat ik wilde worden. En nu gaan mensen moeilijk doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Nou bij mij is het meer dat ik gewoon al vanaf mijn acht jaar weet wat ik wilde worden. En nu gaan mensen moeilijk doen.


    Ow.. ik heb nooit geweten wat ik wil worden.. Nu nog niet (: Maar ben al in de goeie richting ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mensen zullen altijd wel blijven zeuren, het enige wat je kunt doen is gewoon het proberen niet aan te trekken, want daar schiet je ook niets mee op. Als jij weet wat je wil gaan doen, laat de rest dan gewoon lekker zeuren, je weet zelf wel beter. (:

    Tot tien tellen. Braaf ja knikken en je eigen ding doen.
    Leer beheersing te kweken. Dat heb ik nu, en komt met dit soort dingen goed van pas.
    Of het rustig zeggen. "Dat is een goed idee, maar dat wil ik liever niet."

    Of gewoon uitvallen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Midna schreef:
    Urgh, dat laatste herken ik zo erg. En daar zit ik nu ook in ;d
    Krijg dan te horen van; Je kan dat worden, of met die cijfers kun je zelf dat worden! Met andere worden, je ben er goed in DOE HET.
    NEE, ik doe het niet want ik vind het scheit dingen (:

    Maar nee echt. Ik herken het.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kan daar dus ook niet tegen, word ik altijd zo boos om dus ik begrijp je wel maar sommige bedoelen het misschien goed en ja, misschien moet je maar eens uit vallen zodat ze op houden. Het is ook niet goed als je, je zo blijft voelen


    Physics is awesome

    Midna schreef:
    (...)

    Ow.. ik heb nooit geweten wat ik wil worden.. Nu nog niet (: Maar ben al in de goeie richting ;D


    Ik wilde altijd iets in de sport doen. Als klein meisje riep ik: 'Ik wil Olympisch kampioene worden.' Maar nu ik ouder ben begrijp ik donders goed dat daar nog een lange weg voor te gaan is en ik weet niet zo zeker of ik daar wel in staat voor ben. Mentaal en lichamelijk. Maar mijn ouders willen maar niet inzien dat ik gegroeid bent, gegroeid met mijn keuze's en mijn dromen. Nu is mijn droom om personal trainer worden maar daar gaan andere mensen over zeuren. En ook lijkt mij journalistiek geweldig maar dat durf ik al helemaal niet voor te stellen want dan krijg ik daar weer een heel gesprek over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Ik wilde altijd iets in de sport doen. Als klein meisje riep ik: 'Ik wil Olympisch kampioene worden.' Maar nu ik ouder ben begrijp ik donders goed dat daar nog een lange weg voor te gaan is en ik weet niet zo zeker of ik daar wel in staat voor ben. Mentaal en lichamelijk. Maar mijn ouders willen maar niet inzien dat ik gegroeid bent, gegroeid met mijn keuze's en mijn dromen. Nu is mijn droom om personal trainer worden maar daar gaan andere mensen over zeuren. En ook lijkt mij journalistiek geweldig maar dat durf ik al helemaal niet voor te stellen want dan krijg ik daar weer een heel gesprek over.


    Ahww, maar je moet doen wat jou het beste lijk. Als je ouders een beetje goeie ouders zijn accepteren ze heus wel jou keuzes, toch? Ze willen jou toch gelukkig zien (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Biologist schreef:
    Tot tien tellen. Braaf ja knikken en je eigen ding doen.
    Leer beheersing te kweken. Dat heb ik nu, en komt met dit soort dingen goed van pas.
    Of het rustig zeggen. "Dat is een goed idee, maar dat wil ik liever niet."

    Of gewoon uitvallen. :Y)


    Life is hard and then we die

    you're damn right


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Welcome to the club! :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik snap je helemaal.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.