• Oké. Dit moet ik gewoon kwijt, want ik voel me hier al de hele week slecht over.

Ik was vorig weekend op een fuif met m'n liefje en een paar vrienden. Ik kende de meeste mensen wel op die fuif, dus het ging er wel gezellig aan toe, ook al waren de meesten al voor 22u dronken.. Ben zelf niet echt een drinker.
    Maar dus, ik stond rond 12u wat met m'n vrienden te kletsen en wat te dansen, tot er opeens iemand keihard tegen me aan liep waardoor heel m'n drankje over m'n kleren was terecht gekomen. Nog geen seconde erna stond er een meisje voor me lastig te doen dat ik haar een hoer noemde, wat helemaal niet waar is. Ik kende dat meisje wel van zien, maar ik had er nog nooit mee gepraat ofzo. Dus toen ik zei dat het niet waar was, ging ze weg.
    Later ging ik dus een nieuw drankje halen, en plots voelde ik iemand aan m'n haar trekken, dus ik draaide me om en was het datzelfde meisje weer! En omdat ik nogal iemand ben die me niet laat doen vroeg ik haar wat haar probleem was, sloeg ze me recht in m'n gezicht! Dus ik sloeg haar terug, maar we werden al snel uit elkaar gehaald door andere mensen, en zij werd buitengezet door de portiers. *hehe*
    Ik dacht dat ze naar huis was, dus rond een uur of 1 ging ik even met m'n vriendje naar buiten om even af te koelen, zag ik opeens dat kind daar buiten staan met een hele groep andere meisjes. Allemaal van die opgetutte barbiepoppen, hakjes, oranje van het bruinsel, geel blond haar etc. Kwam één meisje opeens naar me toe en zei ze 'dat we dit konden uitpraten', waarop ik dus zei dat er niets uit te praten viel aangezien ik dat kind niet echt kende en haar nooit iets misdaan had. Kwamen ze opeens allemaal om ons heen staan en begonnen ze m'n vriendje en mij voor van alles uit te maken en ons te duwen. Gelukkig, kwamen onze vrienden op dat moment net buiten om hun tegen te houden, we waren met veel meer als hun, dus gingen ze weer weg.
    Om 2u kwam m'n moeder me halen, dus rond 10 voor ging ik alvast m'n jas halen aan de vestiaire, maar toen ik daar aan kwam zag ik dat een vriendin van me tegen de muur gedrukt werd door dat kind van eerder die avond en een ander meisje. Ik had geen idee hoe ze terug was binnen geraakt, dus ging ik de portiers halen, maar die waren nergens te bekennen! Dus toen ging ik naar een vriend en probeerden we ze uit elkaar te halen. Toen begon dat meisje van eerder dus, mij te slaan en aan m'n haar te trekken, waarop ik dus hetzelfde bij haar deed. Ik heb haar uit woede gewoon met haar hoofd tegen de muur geslagen, maar dat was helemaal niet mijn bedoeling, en voor ik het wist lag ze op de grond. Ik was echt in shock, maar nog geen minuut erna stond ze weer op en wou me weer slaan, maar een jongen die ik niet kende hield haar tegen en sleurde haar mee naar buiten.

Ik zelf had helemaal NIETS, maar dat meisje had een gebarsten lip en haar knieën waren helemaal geschaafd. Die vriendin van me is ook helemaal blauw geslagen en staat onder de krassen. :(
    Een paar dagen later kreeg ik van mensen te horen die haar hadden gevraagd waarom ze met mij had gevochten dat ze die avond gewoon 'zin had om iemand te slaan', en die persoon was ik jammer genoeg.
    Op school sta ik nu bekend als het meisje dat gevochten heeft, en ik heb echt het gevoel dat ik heel die fuif verpest heb..
    Sorry voor deze ellenlange post, maar met de mensen op school kan ik hier niet over praten, ik moest dit gewoon kwijt.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Oh, gewoon zin om iemand te slaan. Well, in that case.. heb je het groene licht van mij :].
    Zulke mensen mogen zelf gewoon grandioos hard in mekaar worden gebeukt als het aan mij ligt.

No growth of the heart is ever a waste

Shogun schreef:
    Oh, gewoon zin om iemand te slaan. Well, in that case.. heb je het groene licht van mij :].
    Zulke mensen mogen zelf gewoon grandioos hard in mekaar worden gebeukt als het aan mij ligt.

Precies! En het is echt niet jouw schuld maar die van haar. Zulke mensen moeten gewoon opgesloten worden ergens.

Your make-up is terrible

Shogun schreef:

Dit dus! En daarbij is het haar schuld, niet die van jou.

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Shogun schreef:

comfort in c h a o s