• Ik zag deze erzo even nog nie staan dus ik dacht da's wel een leuke!
    Noem 5 mannelijke karakters die jouw het meest aanspreken, en waarom?
    en Noem 5 vrouwelijle karakters die je het meest aanspreken en waarom?
    Je mag kiezen uit alle karakters die in de HP reeks is voorgekomen ben benieuwd!

    dit zijn mijn keuzes:

    Mannelijk:

    1. Remus Lupin waarom?: Zijn achtergrond verhaal maakt het heel triest dat hij een weerwolf is maar dat helemaal niet wil zijn, en daardoor dus weinig vrienden heeft. Maar hij heeft ook een mooi karakter.

    2. Sirius Black waarom?: dat is simpel, ten eerste was hij de beste vriend van James Potter en ten tweede heeft hij eigenlijk ook een interessante en trieste achtergrond. Onschuldig in azkaban voor 12 jaar, en zo'n familie dan.
    3. Harry Potter waarom? : Hij is de hoofdpersoon, de uitverkorene, het feit alleen al dat hij dit lot heeft is triest voor hem als kaarkter maar ook omdat je eigenlijk altijd vanaf zijn punt hebt gelezen.

    4. Albus Dumbledore: De grootste tovenaar van zijn tijd misschien wel allertijden! maar verder vind ik zijn wijsheid en zijn beweringen altijd weer zo briljant!

    5. Tom Riddle = de grootste duistere tovenaar allertijden! heeft ook een triest verhaal, en het is interresant hoe hij zo geworden is en met de horcruxes.

    Vrouwelijke Karakters:

    1. Lily Potter = Ik heb altijd al een soort respect voor Lily gehad. haar kaarkter is heel mooi, vind ik haar verhaal dan ook met Snape en zo.
    2. Rita Skeeter = echt een geweldig karakter! De manier dat ze haar macht gebruikt via de ochtendprofeet is geweldig. en dat zo Harry Potter zo loopt te irriteren en Hagrid en Hermione is Fantastisch. helaas komt ze er te weinig in voor.

    3. Ginny Weasley = goed in spreuken, en goed in zwerkbal en heeft ook een mooi karakter!

    4. Narcissa malfoy = Het idee dat zei uiteindelijk toch goed blijkt te zijn in plaats van Bellatrix vind ik een meesterlijk idee, had het helemaal niet verwacht! Verder heeft ze ook een mooie rol door de boeken heen.

    5. Hermione Granger = een erg trouw en slim karakter, altijd bereid Harry te helpen, en haar intelligentie komt ind e boeken vooral goed van pas.

    ben benieuwd naar jullie keuzes!!

    Nou dan zal ik het maar eens gaan doen! :)

    Mannelijk >:
    1. Draco Malfoy omdat, hij is deatheater terwijl hij dat eigenlijk niet meer wilt zijn, en de opdrachten niet wilt doen, maar het toch zal moeten. Zijn achtergrond etc. En dat trekt mij wel iets aan, moeilijk uit te leggen deze.
    2. Albus Dumbledore omdat, hij hele mooie uitspraken heeft, en een goed persoon is. En hij heeft iets waardoor je meer over hem wilt weten.
    3. Severus Snape omdat, het een moedige man is, gewoon dat hij zo met alles omkan gaan, lily gedoe etc, ook als je zijn herrineringen ziet, dat doet gewoon pijn om te zien. En dat hij zo tegen harry heeft gedaan om hem gewoon te helpen enz.
    4. Tom riddle omdat, hij een machtig persoon is. Deze is moeilijk uit te leggen, maar ergens vind ik Lordie toch wel echt tof, gewoon omdat hij denk ik zo groot is geweest, en eigenlijk nergens om gaf. Heel raar maargoed.
    5 Neville Longbottom omdat, hij gewoon leuk is, in de eerste paar series is ie niet zo slim, maar uiteindelijk weet ie wel gewoon zijn krachten te vinden, en hij is grappig haha!

    Vrouwelijk >:
    1. Bellatrix Lestrange omdat, ze dus helemaal niet spoort, en dat vind ik echt heel leuk. Ze is gewoon ergens een fascinerend persoon, omdat ze gewoon zo verslaafd is aan voldermort en zijn dingen.
    2. Narcissa Malfoy omdat, je eigenlijk zou moeten denken dat dit een gemene vrouw is omdat het de zus is van Bellatrix, maar dat is gewoon niet zo. Ze is een moedige vrouw die klaarstaat voor haar gezin. Ook een fascinerende vrouw.
    3. Luna Lovegood omdat, ze haar zelf durft te zijn, ze trekt niks aan van anderen, en ze is heel dromerig en dat is wel wat anders dan andere haha. :)
    4. Hermione Granger omdat, ze een heel moedig meisje is, ze staat klaar voor haar vrienden en laat zich ook niet zomaar op haar dak zitten. Ze is ook nogal een leerzaam type, vaak in de boeken etc, en zie je uiteindelijk na alle grapjes, dat het toch wel handig is geweest dat Hermione zoveel wist over spreuken.
    5. Pansy Parkinson omdat, ja gewoon eigenlijk, meeste vinden haar niks door Draco verhalen hier op quizlet, met verliefde dingen etc. heb ik toevallig ook in mijn verhalen, maar toch ergens vind ik het toch wel een inspiratie.

    Sorry voor de spelfouten, of andere dingen aha.


    we're beautiful and dirty rich

    ik ben serieus de enigste die hier op heeft gereageerd? komop mensen, dit is leuk!


    we're beautiful and dirty rich

    Ik doe dit later op de dag wel. Het is nu te laat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mannelijk >:
    1. Draco Malfoy omdat, hij is deatheater terwijl hij dat eigenlijk niet meer wilt zijn, en de opdrachten niet wilt doen, maar het toch zal moeten. Zijn achtergrond etc. En dat trekt mij wel iets aan, moeilijk uit te leggen deze.
    2. Severus Snape, omdat zijn leven is niet makkelijk geweest en het zou denk ik wel moeilijk geweest zijn om Harry iedere dag te zien.
    3 en 4. The weasley Twins: Eigenlijk gewoon door hun karater en de grappen die ze altijd uithalen, maar zodra je ze nodig heb ze wel gewoon serieus kunnen zijn.
    5 Neville Longbottom omdat in de eerste delen is die eigenlijk best wel verlegen en niet zo heel slim en hoe verder in de film hoe slimmer en grappiger die wordt vooral in het laatste deel


    Vrouwelijk

    1. Bellatrix Lestrange,, ze is echt krankzinnig maar wel gaaf om te zien
    2 Lily Potter, iets in haar spreek me gewoon haar bijv haar liefde voor Harry dat leidde tot haar eigen dood
    3 Luna Lovegood, ze is vreemd maar ze is echt heel erg slim en vriendelijk ze weet overal wel een oplossing voor en heeft veel fantasie
    4 Pansy Parkinson, tja zij is gewoon gaaf
    5 Narcissa Malfoy, ze doet echt allles om Draco veilig te houden volgens mij zou ze zelfs haar eigen leven geven als dat hem zou kunnen redden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wingardium schreef:
    ik ben serieus de enigste die hier op heeft gereageerd? komop mensen, dit is leuk!


    Dankje!!! :D

    1. Marcel: Ik vind hem in het begin zo schattig, en het is zo leuk dat hij uiteindelijk heel dapper is.(:
    2. Sneep: SNEEP! Hij is zo'n doordacht karakter, en er zijn gewoon te veel redenen om op te noemen.
    3. Perkamentus: Elk verhaal heeft gewoon een oude gek nodig. Hij echt zo'n wijs figuur, maar heeft eigenlijk een heel verleden.
    4. Remus: I like Remus :3
    5. Voldemort: Hij is dan wel evil etc, maar hij is super cool. En hij heeft een slang :3



    1. Luna: Ze is cool, aardig, slim, en ze heeft spectrespects!
    2. Tops: Ze is cool. :3
    3. Bellatrix: Ze is een gestoord krankzinnig mens. Niets meer te zeggen. XD
    4: Anderling: Om een of andere reden vind ik haar cool.
    5: Mevrouw Wemel: Als ze Bellatrix vermoordt. :3


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    1. Snape, of course! Hij is werkelijk waar het beste karakter (mannelijk en vrouwelijk) in Harry Potter. Hij hoort bij de 'goede' kant, terwijl Voldemort denkt dat hij bij de 'slechte' kant hoort. Ook vind ik dat hij het beste karakter is omdat hij een mooi verleden heeft met Lily en dat hij gewoon sexy haren heeft.

    2. Voldie! Deze neusloze, supervette gozer kan me altijd laten huilen, lachen en huilen van het lachen! +Hij is evil YAY!

    3. James Potter, want hij is gewoon te gek! (In tegenstelling tot Harry, die hem eigenlijk best wel... poept. -vergeleken bij James dan-)

    4. Dumbledore, hij is super gek en super slim en super sterk! How better can it? (Dat is echt zo'n mislukt, grappig zinnetje ;')

    5. Draco, want ieder verhaal heeft een sexy slechterik nodig. Nee, oké, Draco is een grooooot karakter, hij is Eater, maar wil het niet zijn en het moet voor zijn familie en ik vind de seksuele spanning tussen Harry en Draco te gek!

    ________________________________________________________________

    1. McGonagagall, I absolutely LOVE her! Such a brave woman...

    2. Nymphadora, ze is superstoer en verandert vaak in vette dingen.

    3. Narcissa, want ze is eerlijk waar een heel goede vrouw, moeder en ik vind haar uitstraling zo... vertrouwd.

    4. Luna, de eerlijkheid!

    5. Arabella Figg, want ze zit bij de Order en stuff, ook vind ik haar katten heel cool ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    1. Fred en George Weasley. Ik vind het verschrikkelijk jammer dat ze zo'n kleine rol hebben in de films, aangezien ze beide een geweldig karakter hebben. Hun humor spreekt me gewoon heel erg aan.
    2. Neville Longbottom. Gewoon omdat hij steeds geweldiger wordt per film, je ziet gewoon dat hij groeit in zijn personage. Hij wordt steeds moediger en het is gewoon leuk om die verandering te zien. Buiten dat is hij geweldig in de laatste film en die klungelige trekjes zijn ook gewoon grappig.
    3. Severus Snape. Dat komt gewoon doordat hij een geweldige man is, door zijn verhaal en wat hij allemaal deed. Geen verdere woorden nodig, lijkt me.
    4. Albus Dumbledore. Zijn raad en verstrooide uitdrukking, maken hem tot een geweldig personage.
    5. Ron Weasley. Hij is een geweldige vriend en zet zich in voor zijn familie. Hij gaat soms de fout wel in, wat menselijk is. Maar hij staat toch voor dingen op.

    1. Hermione Granger. Omdat ze gewoon geweldig is. Ze is slim, dapper, vriendelijk, loyaal, ze is gewoon alles.
    2. Bellatrix Lestrange. Gewoon omdat ze stoer is en zo krankzinnig. Ik vind haar absoluut geweldig.
    3. McGonagall. Ze is moedig en gewoon geweldig. Vooral in het laatste deel vind ik haar super. Ze is zo vriendelijk en lief en stoer.
    4. Luna Lovegood. Haar zweverige personage is gewoon leuk. Haar uitspraken, haar gekke kleding, ze voegt gewoon heel veel leuks toe aan de films.
    5. Umbridge. Gek genoeg vind ik haar personage ook heel interessant. Tot de inrichting van haar gekke, enge kantoortje, tot haar krankzinnige persoonlijkheid. Ik vond haar wel een heel interessant personage.

    Verder zijn er nog echt heel veel geweldige personages, ik kan echt bijna niet kiezen. (:

    MANNEN:

    1. Fred and George weasley.
    Omdat iedereen vrienden zoals Fred en George nodig heeft, omdat ze mij hebben geleerd optimistisch te blijven in donkere tijden.
    2. Neville Longbottom.
    Omdat hij mij heeft geleerd om áltijd mezelf te blijven, rechtop te lopen en te zeggen wat ik vind.
    3. Severus Snape.
    Omdat je van hem leert, hoe diep liefde zich kan nestelen. Zelfs in de donkerste en koudste harten.
    4. Remus Lupin / Bill Weasley.
    Omdat je mooi bent zoals je bent, ook al heb je je lelijke kanten.
    5. Arthur Weasley.
    Omdat ik vreselijk vrolijk word als iemand zó enthousiast kan zijn over elektriciteitsdraad.

    VROUWEN:

    1. Luna Lovegood.
    Omdat ik veel van haar wegheb, omdat ze me leert hoe ik mezelf moet zijn. Omdat ze ons allemaal leert dat we mooi zijn zoals we zijn en dat we lekker moeten geloven waarin wij willen geloven.
    2. Hermione Granger.
    Omdat ze ons laat zien dat brains écht wel rocken. Yay!
    3. Molly Weasley.
    Omdat ik denk dat ze een hele warme, lieve moeder is en een hele toffe vrouw.
    4. Nymphadora Tonks.
    Ik vind Nymphadora cool, omdat ze zo lekker gek kan doen.
    5. Lily Evans.
    Omdat zij ons allemaal laat zien, hoe liefde levens kan veranderen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!