• Ik verveelde me dus ik dacht: 'Ik ga foto's in mijn fotoboek plaatsen.' Maar hij doet het steeds niet. Ik krijg steeds process en dan vernieuw ik hem en dan staat hij er niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat kan aan de browser liggen. Bij mij deed 'ie het eerst ook niet bij Safari(?).
    Maar bij Firefox weer wel.

    Voor de rest weet ik het niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Dat kan aan de browser liggen. Bij mij deed 'ie het eerst ook niet bij Safari(?).
    Maar bij Firefox weer wel.

    Voor de rest weet ik het niet.


    Bij Chrome doet hij het niet maar ik heb Firefox niet meer. -mijn laptop was een soort van gecrasht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Bij Chrome doet hij het niet maar ik heb Firefox niet meer. -mijn laptop was een soort van gecrasht.


    Hm. Volgens mij is dat vrij makkelijk te downloaden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Hm. Volgens mij is dat vrij makkelijk te downloaden.


    Bij Firefox doet hij het ook niet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Biologist schreef:
    Dat kan aan de browser liggen. Bij mij deed 'ie het eerst ook niet bij Safari(?).
    Maar bij Firefox weer wel.

    Voor de rest weet ik het niet.


    Bij Firefox doet ie t soms ook niet. Tenminste eerst niet. Laatst heb ik wel twee foto's er kunnen opzetten...


    Deep inside, I've never felt alive