Mijn dag ? Het begon slecht, toen saai, toen nog saaier, toen koud, toen pijnlijk, toen vrolijk, toen in een zingbui, toen weer pijnlijk, toen weer koud en daarna lui. Met andere woorden, had een Toets van Latijn die echt slecht gaat zijn, toen had ik Frans, dan 2 uur Wiskunde -Joepie -- - dan was het middag en echt KOUD, toen moesten we naar een film kijken omdat er mini mensjes kwamen, 6e leerjaar dus, daarom moest ik op mijn krukken bijna een kilometer stappen, toen voelde ik mijn vingers totaal niet meer, om nog maar te zwijgen over mijn tenen, toen was het leuk omdat de film nog wel leuk was, toen een zingbui omdat een liedje uit de film hadden we ongeveer 3 weken gehad bij muziek, toen moest ik weer stappen, dan ahd ik weer koud want we moesten een halfuur buiten wachten -mini mensjes waren nog binnen- om van school te mogen. Toen lui omdat ik geen huiswerk had en niks te doen had. Vraag maar niet naar het verhaal van krukken, het komt erop neer dat ik een botje uit mijn voet heb gebroken door te stappen. ^^