• Echt de vent van LVB i hate you. We hebben het nu over geesten, voorspellingen enz. BIj alles uitleg en opschrijven en dan gaat hij zeuren wat hij ervan vindt. Vervolgens gaat hij erover doorzeuren hoe stom en dom het is dat mensen dat geloven. Sorry hoor maar hij zijkt ook over dingen die ik geloof. Lat iemand het gewoon geloven zonder aftekraken.

    Hebben jullie dat ook bij sommige docenten. Wat vindt je er trouwens van? Wel of niet mogen zeuren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    zeikt
    Natuurlijk mogen ze zeuren, ze moeten kritische vragen kunnen stellen over je werk. Maar wel tot een bepaald punt.


    I am an idiot, I move.

    Niet zeuren. Hij moet respecteren wat anderen geloven, dat doen ze ook bij hem. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    wij hebben zo'n engels lerares, als je dan iets vraagt gaat ze je helemaal afzijken en daarna legt ze het pas uit al is het meestal dan nog niet duidelijk ik mag haar niet zo, he heeft echt van die lievelingetjes enzo
    owkee zeik zeik zeik maar dit moest ik ff kwijt c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Yashin schreef:
    Niet zeuren. Hij moet respecteren wat anderen geloven, dat doen ze ook bij hem. :W


    Ik zou het niet beter kunnen zeggen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn maatschappijleerleraar is echt héél objectief.
    Not.

    Maar hij heeft van Bijsterveld wel keihard afgezeikt vandaag, dat was echt grappig. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat hij er niet in geloofd, oké. Maar om dan mensen die er wél in geloven stom en dom te noemen...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Hij moet ieders geloof respecteren, zeker als je het over zulke dingen hebt moet je niet gaan zeiken of ga zeggen dat het niet waar is/dom is.
    Bij biologie hadden we het over de evolutie theorie, en zelfs daar zei mijn lerares dat dit maar de wetenschappelijke theorie is en dat iedereen moet geloven wat hij gelooft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Leerkrachten moeten andermans mening respecteren.
    Onze leerkrachten zijn daar wel goed in. Zeker deze van dit jaar. De vorige jaren, tsja, daar zat er één wijf in...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Op een gegeven moment hadden we het over reïncranatie. Ik geloof dat deels. Toen nam hij moebarakxD als voorbeeld die wordt pissebed. Is die pissebed nou goed of fout. En maar zeuren. Ik dacht echt van Vent rot een eind op. Gaat ie zeuren datr sommige christenen niet in de hemel geloven of weet ik wat. Laat hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tja ieder mag zijn mening geven. Maar ik heb ook wel eens een discussie gehad met een leraar, die bijna uitliep tot een ruzie, over religie.
    Ik geloof niet hij geloofd wel. Aangezien ik makkelijk alles eruit flap heb ik gewoon duidelijk mijn argumenten gegeven, en hij had ook overal commentaar en gezeur op. Maarja, alles wat er op school gebeurd interesseert me vrij weinig. Ik zit daar om m'n opleiding af te maken en niet om gezeik van leraren aan te horen of te weten te komen waar ze wel en niet in geloven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Tja ieder mag zijn mening geven. Maar ik heb ook wel eens een discussie gehad met een leraar, die bijna uitliep tot een ruzie, over religie.
    Ik geloof niet hij geloofd wel. Aangezien ik makkelijk alles eruit flap heb ik gewoon duidelijk mijn argumenten gegeven, en hij had ook overal commentaar en gezeur op. Maarja, alles wat er op school gebeurd interesseert me vrij weinig. Ik zit daar om m'n opleiding af te maken en niet om gezeik van leraren aan te horen of te weten te komen waar ze wel en niet in geloven.
    Van mij mag hij ook zijn mening geven maar op een normale fatsoenelijke manier. Wij moeten beleefd bliven of we worden eruit gestuurd en verwijderd en hij..... waarom hebben docenten dat niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Singapore schreef:
    Dat hij er niet in gelooft, oké. Maar om dan mensen die er wél in geloven stom en dom te noemen...


    26 - 02 - '16

    Nee hoor, mijn leraren proberen écht niet hun mening aan je op te dringen. *kuch* Mijn vorige filosofielerares had een hekel aan het CDA, was echt heel grappig om aan te horen. En we hebben ook nog de biologieleraar van de tweede die gezinsvorming erg stimuleerde, "want als je geen kinderen krijgt ben je geen goed mens". En dan hebben we nog de "neonazi" van geschiedenis, maar die was vooral creepy. -.-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.