Mijn lieve kat Lou. Okay, ik vind haar erg lief maar mijn ouders vinden haar wat minder lief. Ze is opgegroeit bij een stel die haar constant aandacht gaf, totdat de vrouw zwanger werd. Toen hebben ze haar in het asiel gestopt. Wij hebben haar eruit gehaald en opgenomen in ons gezin. Ze leek altijd heel erg bang en kon niet goed opschieten met onze andere twee katten. Maar na een tijdje leek alles normaal te worden op het feit na dat ze overal bleef plassen om haar territorium af te bakenen. En dat worden mijn ouders nu helemaal zat, na 2 jaar. Het is inderdaad best wel erg, mijn ouders hebben speciaal een kattenbak gekocht en op verschillende plaatsen neergezet maar het hielp niet.
Ik ben ondertussen heel erg gehecht aan haar geraakt, ze slaapt vaak bij me 's nachts, wat ik erg fijn vind omdat ik vaak nachtmerries heb, ik knuffel altijd met haar, zeker voordat ik naar bed ga, als ik er niet ben word ze rusteloos. Ik wil écht niet dat ze terug gaat.
Iemand misschien hetzelfde meegemaakt en iets weet?
Volgens mij vader heeft ze 'uitstel van executie' omdat ze al 2 dagen nergens geplast heeft. Ik vind het zo cru klinken maar ben blij dat ze nog langer kan blijven.
[ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:21 ]
Your make-up is terrible