• Dat boek heb ik vanmorgen geleend bij de mediatheek en nu is het al weer uit.
    Echt een prachtig boek is dat, ik wil de film nu ook zien.
    De vriendschap tussen twee jongens die zo verschillend zijn is zo mooi
    En het einde laat heel veel over voor je eigen fantasie, want het is niet duidelijk wat er uiteindelijk met Bruno gebeurd
    Wie van jullie heeft dat boek ook gelezen?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Saigon schreef:
    (...)
    Hm nou, ik zeg toch ook niet dat ik denk dat die nog leeft ? maar je hebt ook niet kunnen 'zien' dat hij vergast werd, want die vader (hij was het toch ?) kwan toen in die kamer en niemand was er meer. Hij was toch maar een paar tellen later ?

ik snap er niks meer van hoor

Nee, die vader zag die man die het dodelijke gas in de kamer doen en de luchtgaten af sluiten, tenminste wat ik em ervan kan herinneren, ik heb het geprobeerd uit mijn geheugen te bannen. En dan die moeder, die wist het gewoon. Dat was echt hartverscheurend.

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Nee, die vader zag die man die het dodelijke gas in de kamer doen en de luchtgaten af sluiten, tenminste wat ik em ervan kan herinneren, ik heb het geprobeerd uit mijn geheugen te bannen. En dan die moeder, die wist het gewoon. Dat was echt hartverscheurend.

Oh nou dat veranderd mijn conclusie, maar ik vond het hele verhaal hartverscheurend. En dan te bedenken dat mensen dit echt hebben mee gemaakt :\

Listen to your heart and your dreams come true ~

In het boek zie je alleen dat ze een ruimte ingaan en dat alles op eens zwart wordt, dus daar zou je niet gelijk uit zeggen dat ze zijn vergast, ze mochten wel hun kleren enzo aandhouden

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

De film is heel slecht en lijkt helemaal niet op het boek. Ik vind het boek persoonlijk mooier.

phenomniall schreef:
    In het boek zie je alleen dat ze een ruimte ingaan en dat alles op eens zwart wordt, dus daar zou je niet gelijk uit zeggen dat ze zijn vergast, ze mochten wel hun kleren enzo aandhouden

Maar daarna komt toch nog een stuk over die vader toch?

i put the fun in funeral

ALTERMOON schreef:
    (...)

Maar daarna komt toch nog een stuk over die vader toch?

ja, daat zou je inderdaad uit kunnen halen dat zijn vader weet wat er is gebeurd
    want iemand vind zijn kleren en dan gaat die vader na een jaar terug naar die plek en merkt hij dat er een stuk van het hek los zit en dan beseft hij dat zijn zoon daaronder door is gekropen
    ik vond het echt een ontzettend mooi verhaal

Boek gelezen en de film gezien.
    Vond het einde wel duidelijk: ze zijn vergast.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik heb de film gezien en was best teleurgesteld.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

phenomniall schreef:

Toch niet? Ik dacht dat de kleren uitgingen. En achteraf zie je die moeder met de zus en die vader, dus het is best duidelijk dat hij dood is.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ik wil hem nu echt zien!
    Ik had er al van gehoord, maar nog nooit de kans gehad.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik heb het gelezen, had echt een brok in mijn keel.

You've cat to be kitten me right meow.

Ik heb het niet zo op WO II boeken, dus ik ga hem niet lezen.

I am an idiot, I move.

we zijn nu de film aan t kijken bij duits, ik ben echt zo'n jankerd dus dat word leuk c:

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

LaCerise schreef:
    we zijn nu de film aan t kijken bij duits, ik ben echt zo'n jankerd dus dat word leuk c:

Ha, succes daarmee dan.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Er stond een kort deel van dat boek in mijn Nederlands boek.

26 - 02 - '16