• Ik ging vandaag dus naar de film met vrienden. Daarna zijn we naar de Quik gegaan. De meisjes (ik dus ook) waren nog aan het eten en de jongens die waren naar buiten gegaan, er stond daar een fontein maar het was helemaal bevroren en ze besloten om daar op het ijs te gaan schaatsen. Mijn vader zou me om 5 uur ophalen. Omdat het 5 voor 5 was, ging ik buiten wachten op mijn vader. Ik zag de jongens 'schaatsen' en besloot mee schaatsen totdat m'n vader kwam. Nu moet mij dit natuurlijk overkomen. Ik viel op m'n neus op de grond en begon meteen te huilen. Mijn neus zat non-stop te bloeden en het deed echt ongelofelijk veel pijn. Ik heb in denk ik 4 jaar geen bloedneus gehad dus vond ik het ook best een raar gevoel. Gelukkige zijn die jongens zo aardig om mijn vriendinnen, de mama van een van mijn vriendinnen en een paar zakdoekjes te gaan halen. Toen ik thuis aankwam waren m'n ouders enorm boos op me en heb ik een maand huisarrest. (al denk ik toch dat ik de laatste tijd niet meer zo vaak buiten gaan zijn.)
    Mijn moeder dacht even dat hij gebroken was, maar alles bleek in orde te zijn. Ik voel me nu echt zo dom dat ik dat heb gedaan.

    En het doet trouwens nog steeds ongelofelijk veel pijn.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 17:46 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Whoa huisarrest omdat je op je neus gedonkt bent? oO

    Het is toch niet zo erg om te schaatsen op een bevroren fontein?
    Je hoeft je toch helemaal niet dom te voelen, je had gewoon plezier.

    Veel beterschap met je neus!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    hahah ik ging dus echt stuk. Daar voor een maand huisarest :S oke. IK had een keer en bloedneus van een anderhalf uur het dokeje was gelijk doorweekt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awtch... Niet zo slim. (cat)
    Wel beterschap met die neus. Ik ben ook eens op mijn neus gevallen... Idd, pijnlijk!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Melancholia schreef:
    Whoa huisarrest omdat je op je neus gedonkt bent? oO


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sorry maar ik moest toch even lachen :X

    Maar een maand huisarrest?
    En ik dacht dat mijn ouders streng waren


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wacht, huisarrest omdat jij op je neus valt? o.O
    Ik bedoel, als je ouders van de trap vallen krijgen ze toch ook geen straf?

    Maar erg veel beterschap en ik hoop dat je ouders wel bijdraaien. Ik vind dat nogal een onterechte straf.


    Let the Night embrace you

    ... Where did the logic go?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom krijg je daar huisarrest voor? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze vinden dat ik moet leren zelfstandig worden -_-
    En ik heb er nog een hele preek brij gekregen dat hij ook gebroken kon zijn en dat 1 keertje fun alles kan verpesten en blabla.

    Mijn ouders hebben gewoon geen logica.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Melancholia schreef:
    Whoa huisarrest omdat je op je neus gedonkt bent? oO


    Full of envy behind that anonymous mask

    Krijg je nu echt huisarrest omdat je gevallen bent?
    & at least you had a good time. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nee, die ouders van jou kennen geen logica; dat is duidelijk...


    Deep inside, I've never felt alive

    skinwalker schreef:
    Krijg je nu echt huisarrest omdat je gevallen bent?
    & at least you had a good time. (:


    Haha, niet echt, zodra ik op het ijs zat, viel ik al meteen ;x


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ze vinden dat ik moet leren zelfstandig worden -_-
    En ik heb er nog een hele preek brij gekregen dat hij ook gebroken kon zijn en dat 1 keertje fun alles kan verpesten en blabla.

    Mijn ouders hebben gewoon geen logica.


    Mijn moeder zo echt misschien wel helemaal flippen. Die is af en toe een beetje over bezorgd. Maar veel beterschap en je ouders moeten eens langs gaan bij de huisarts gaan, iemand huisarrest omdat ze is gevallen. Sorry maar dan mis je toch wel wat procentjes van de 100


    Physics is awesome