• Mij ergens voor uitdagen.

    Het kwam er op neer dat iemand me uitdaagde om een foto in m'n ondergoed te maken. First reaction: 'Sure, okay.'
    Resultaat:
    'Ja, je ziet me niet, maar ik zat echt in m'n ondergoed hoor.'


    Dat ik in m'n ondergoed zat was uiteindelijk niet waar, dus krijg ik een volgende opdracht. 'Maak een foto van jezelf in je ondergoed.'
    Resultaat:



    Of laatst: Jij durft echt geen bus slagroom mee naar school te nemen.' Volgende dag, had Sevda een bus slagroom bij. 'Bluf dat jij die make-up op mijn gezicht gaat smeren.' Oh nee, dat was zeker geen bluf :Y)

    Hebben jullie ook van die 'fuck you, I can do this!' momenten? :3


    Let it come and let it be

    Het is iets totaal anders, maar op het moment dat mijn wiskunde lerares zei dat ik zwak was in wiskunde, dacht ik: 'Ik heb gewoon nog nooit geleerd, maar van af nu ga ik dat wel doen en dan zul je zien dat ik het wel kan!' (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vaak, héél vaak :Y)

    Maar die laatste foto is echt cool gevonden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Paar klasgenoten tijdens een tussenuur bij de supermarkt: 'Hey, ik heb wel zin in een blikje bier, bacardi cola en smirnoff-ice.' 'We hebben zo college dude.' 'Mooi, hebben we dan meteen wat te drinken.'
    Tijdens het college: 'Iemand nog smirnoff-ice, ik lust het niet.' Naja, ze hebben wel het bier en de bacardi-cola opgezopen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Patriot schreef:
    Vaak, héél vaak :Y)

    Maar die laatste foto is echt cool gevonden.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tempesta schreef:
    Het is iets totaal anders, maar op het moment dat mijn wiskunde lerares zei dat ik zwak was in wiskunde, dacht ik: 'Ik heb gewoon nog nooit geleerd, maar van af nu ga ik dat wel doen en dan zul je zien dat ik het wel kan!' (cat)

    Ooh, ik kan me een soortgelijke situatie herinneren op het VMBO ;o. Mijn maatschappijleer leraar zei eens: 'Ben je nu echt zo dom?' omdat ik iets niet meteen snapte and yeah, een kinda insecure veertienjarige was die graag zekerheid had dat ze op de goeie weg zat. So I said to myself: Wacht maar af.
    Dus ik heb zitten leren voor die toets, haalde 't hoogste cijfer van de klas toen, een 9,3. En je moest eens weten hoe victorieus ik me voelde. Uiteindelijk ook geslaagd met de beste resultaten van school, dus ik lach iedere sucker keihard uit die ooit de ballen heeft gehad me naar beneden te willen halen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou van uitdagingen :')
    Twee jaar geleden hadden een vriendin en ik een weddenschap gesloten.
    Ze beweerde dat ik géén kauwgom met nootjes in mijn mond durfde steken.
    Ik deed er toen een schepje bovenop door te zeggen wie het om ter langst in de mond kon houden, werd getrakteerd op een cinema.

    Maar we hielden het allebei even lang vol aangezien het echt niet lekker was...
    Het werd een soort papje:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neen, op zulke momenten geef ik maar al te graag toe dat ik een pussy ben.
    Ik maak mezelf niet zo graag belachelijk haha ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, ik doe ook wel eens dat soort weddenschappen :]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LaJoie schreef:
    Neen, op zulke momenten geef ik maar al te graag toe dat ik een pussy ben.
    Ik maak mezelf niet zo graag belachelijk haha ;$

    Haha, ik heb de laatste tijd zo'n 'Ik doe wat ik wil, want dan zien mensen wie ik echt ben en dan weet ik ook gelijk wie míj wel en wie míj niet waarderen-' attitude :Y)


    Let it come and let it be

    Ik en een vriendin van mij willen allebei een keer onze haren verven. (Liefst rood ofwel gewoon een streep en dat maakt niet zoveel uit welke kleur als het maar fel is .) Nu ja onze ouders zijn daar dus niet zo opgezet mee en omdat zij nog steeds veel bepalen hadden mijn vriendin en ik een afspraak te maken : ' Op de eerst volgende fuif dat we zijn gaan we een weddenschap doen. Wie verliest moet zij haren rood verven en de ander doet gewoon mee als die dat dan nog wilt.' Haha dan kunnen onze ouders niks zeggen want 'you can never break a pinkyswear'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Als iemand mij uitdaagt dan is de kans groot dat ik de uitdaging zal aannemen, mits de uitdaging te doen is en ook redelijk normaal is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie schreef:
    Neen, op zulke momenten geef ik maar al te graag toe dat ik een pussy ben.
    Ik maak mezelf niet zo graag belachelijk haha ;$


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ILOVENIKKI schreef:
    Als iemand mij uitdaagt dan is de kans groot dat ik de uitdaging zal aannemen, mits de uitdaging te doen is en ook redelijk normaal is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sevda is amazing. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hahahaha dat is echt heel epic :'D


    You've cat to be kitten me right meow.