• Informatie
Ik zou graag minimaal vijf, maximaal vijftien deelnemers willen hebben, zodat het goed kan uitkomen. Ik zoek géén juryleden, ik wil zelf beoordelingen geven. Als er maar tien deelnemers zijn, dan kan ik maar vier rondes doen. In die rondes vallen er één of twee deelnemers af. De enige prijzen zijn voor de top drie, als er nog vier deelnemers zijn zal er een extra ronde komen waar er één afvalt. Dan krijgen we de laatste opdracht, en daarin ga ik de top drie maken. Jullie krijgen voor elke ronde één week.
• Uitstel
Als je niet op tijd bent met inleveren, krijg je uitstel van één, twee of drie dagen. Als je bínnen die tijd niets hebt ingeleverd, dan ben je gediskwalificeerd. Er moet wel een goede reden zijn.
• Jury VOL
LoonyLuna, eigenaar
• Deelnemers
OHMYZAYNx • I
iheartstalik
IHEARTZAYNx • I
Equestria • Uitstel tot 06-02-12, 12:30.
DuskShine
Parachutes • I
• Eerste Opdracht
Maak een goede, originele quiz over jouw favoriete onderwerp. Dus als jouw favoriete onderwerp “school” is, dan moet je daar een quiz over maken, het maakt niet uit in welke vorm, als het daar maar mee te maken heeft. Minimale vragen: Vier. Maximale vragen: Tien.
Deadline: Zaterdag vier februari.
Waar inleveren?: Met een link van de Quiz in het topic of in een PB naar mij.
Waarop ga ik letten?: Originaliteit, grammatica- en spelling (niet als je Dyslectisch bent) en netheid van komma's, punten, etc.
• Topics/Story
Story
Enige topic <-- Dit.
[ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 12:09 ]
'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.