• Ik las dus net dat ze naar België toe komen (:
    Lucky bastards hahaha.
    Nee ik gun het de belgische mensjes hierzo.


    Danmarks Dynamite.

    serieus! ik ga echt janken als zo ook naar nederland komen en ik mag niet!!(huil) ik zie me moeder er nog wel voor aan om nee te zeggen *cry's* maar als ze dat doet kan ik dan bij een van jullie gaan wonen want dan ga ik haar echt HATEN hoor!! ik mocht ook al niet naar JB consert (huil) sit is echt mijn droom(H) I love them!!

    ik hoop dat er tijdschiften zijn die prijsvragen doen waaarmee je kaartjes kan winnen, weet het haats wel zeker! dan ga ik mee doen en als ik dan win ben ik DE gelukkigste persoon op aarde!!

    maar ik hoop echt dat ze naar Nederland komen! en dat ik er dan heen mag(H)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Maar hoe weten jullie dat allemaal, waar staat het?


    Ja hoe.


    Firm believer of all that is magic

    JustYouAndMe schreef:
    serieus! ik ga echt janken als zo ook naar nederland komen en ik mag niet!!(huil) ik zie me moeder er nog wel voor aan om nee te zeggen *cry's* maar als ze dat doet kan ik dan bij een van jullie gaan wonen want dan ga ik haar echt HATEN hoor!! ik mocht ook al niet naar JB consert (huil) sit is echt mijn droom(H) I love them!!

    ik hoop dat er tijdschiften zijn die prijsvragen doen waaarmee je kaartjes kan winnen, weet het haats wel zeker! dan ga ik mee doen en als ik dan win ben ik DE gelukkigste persoon op aarde!!

    maar ik hoop echt dat ze naar Nederland komen! en dat ik er dan heen mag(H)


    Wij kruipen samen bij andere mensen in hun tas, met de hoop dat ze geen tascontrole doen.


    Firm believer of all that is magic

    Waar vidnen jullie dat??

    Zialled schreef:
    (...)

    Wij kruipen samen bij andere mensen in hun tas, met de hoop dat ze geen tascontrole doen.

    hahah doen ze dat wel komen wij er zo uit, loopt toevallig net one direction langs en krijgen we gratis tickets =D heheh "I'll ceep dreaming!"


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    hahah doen ze dat wel komen wij er zo uit, loopt toevallig net one direction langs en krijgen we gratis tickets =D heheh "I'll ceep dreaming!"

    Gebeurt dat nog echt, xd.
    Dan trouw ik met Niall! ^^


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    (...)
    Gebeurt dat nog echt, xd.
    Dan trouw ik met Niall! ^^

    NOO YOU BASTARD!! HE'S MINE!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    NOO YOU BASTARD!! HE'S MINE!!!


    Anders springen we op. "WE COME TO SAVE NIALL" en dan rennen we naar binnen!


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    (...)

    Anders springen we op. "WE COME TO SAVE NIALL" en dan rennen we naar binnen!

    xD heheh en dan kipnappen we hem en laten we hem ons elke nacht in slaap zingen met zijn GEWELDIGE gitaar <33


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    xD heheh en dan kipnappen we hem en laten we hem ons elke nacht in slaap zingen met zijn GEWELDIGE gitaar <33


    Jaa, wij zijn echt BrilLiam *Highfive*


    Firm believer of all that is magic

    ben ik even blij dat ik vlakbij belgië woon. no way dat ik dat ga missen!

    alleen nog even de vraag of ik van mijn ouders in mijn eentje naar een concert mag haha

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:02 ]

    Beter gaan ze ook naar Nederland... :$

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:30 ]


    Sometimes, I pretend to be normal. But it gets really boring. So I go back to being me.

    Ik zou het echt geweldig vinden als ze in België zouden komen, maar weten jullie dit echt zeker?

    HoranNiall schreef:
    (hoera)
    That's how I feel now! :')
    Nu zien dat mijn nonkel aan tickets geraakt vanaf de verkoop begint! Na 5 minuten zal het al wel uitverkocht zijn, als 't niet minder is... :/

    Dat lukt ons altijd =D dus nu ook hoor.. =P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    okee babes on quizlet, als we nou eens met zn allen gaan? iedereen in één koffer is dat mogelijk?:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.