• Ik ben dus verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij is even oud als ik, is een beetje de nerd van de klas, is superaardig, slim, best wel knap en gewoon fantastisch. Ik ben natuurlijk nog best wel jong, en het dus ook gewoon een kalverliefdheid. Maar er is een probleem, we zijn totaal verschillend, van uiterlijk dan. Hij is blond, ik heb zwart haar, en zo kan ik nog een aantal verschillen opnoemen. Over het innerlijk zijn er amper verschillen, we lijken op dat vlak enorm op elkaar
    Dat over het uiterlijk kan mij nu niks schelen, maar als ik aan iemand vraag op ik en hij bij elkaar passen, zeggen ze vaak: Hoe kom je erbij? Jullie passen totaal niet bij elkaar. En hierdoor denk ik dus dat hij me totaal niet zal sien staan ):

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 18:27 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Er komt duidelijk naar voren hoe jong je nog bent ja.
    Wat heeft uiterlijk er nou weer mee te maken? Helemaal niets. Zolang het goed voelt en jullie van binnen genoeg gemeen hebben, kan het altijd werken.


    Your make-up is terrible

    Nouja, het schijnt dat als je blond bent, dat je dan juist niet op blond valt. Heb ik wel tenminste.
    Maar misschien pas je wel bij elkaar..Dat mensen zeggen van niet, heeft niks te betekenen. Ze kennen hem misschien niet. En misschien zijn zij wel jaloers. Gewoon voor gaan, denk ik zo.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je hoeft niet per se bij elkaar te passen om een stelletje te zijn hoor. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind het echt schattig en het is hartstikke leuk om verliefd te zijn, maar verwacht er niet té veel van. Je bent nog maar een jong meisje. Als jij hem leuk vindt en hij jou, kunnen jullie toch best verkering hebben? Kalver-verkering, weliswaar. Echt leuk!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Er komt duidelijk naar voren hoe jong je nog bent ja.
    Wat heeft uiterlijk er nou weer mee te maken? Helemaal niets. Zolang het goed voelt en jullie van binnen genoeg gemeen hebben, kan het altijd werken.

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik vind het echt schattig en het is hartstikke leuk om verliefd te zijn, maar verwacht er niet té veel van. Je bent nog maar een jong meisje. Als jij hem leuk vindt en hij jou, kunnen jullie toch best verkering hebben? Kalver-verkering, weliswaar. Echt leuk!


    Doe ik ook niet echt haha (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Uiterlijk heeft er echt niets, maar dan ook niets mee te maken. Net als de mening van al die andere mensen. Dit is iets tussen jullie, niet iets voor de rest van de wereld.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet sowieso nooit afgaan op wat anderen zeggen. Het is wat jij denkt. En je bent nooit te jong voor verliefdheid vind ik.


    Alleen maar tranen van geluk

    050 schreef:
    Je moet sowieso nooit afgaan op wat anderen zeggen. Het is wat jij denkt. En je bent nooit te jong voor verliefdheid vind ik.

    K ben 14, maar k weet ook wat liefde is, leeftijd maakt nie per se uit, hoe je met alles omgaat etc. wel


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    1 ding snap ik niet. eerder in je tekst zeg je dat het waarschijnlijk gewoon kalverliefde is, maar verderop gebruik je het woord 'soulmates'


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tegenpolen trekken elkaar vaak aan.;)


    Bad decisions make good stories.

    Zeppelin schreef:
    1 ding snap ik niet. eerder in je tekst zeg je dat het waarschijnlijk gewoon kalverliefde is, maar verderop gebruik je het woord 'soulmates'


    Ik bedoel het niet echt zo ;p


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik bedoel het niet echt zo ;p


    ok lol ;P


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Assassin schreef:
    Er komt duidelijk naar voren hoe jong je nog bent ja.
    Wat heeft uiterlijk er nou weer mee te maken? Helemaal niets. Zolang het goed voelt en jullie van binnen genoeg gemeen hebben, kan het altijd werken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    jullie mogen van buiten dan wel verschillend zijn
    maar je zegt net zelf dat jullie qua innerlijk veel op elkaar lijken
    uiterlijk heeft er niks mee te maken, zolang je verliefd bent, maakt het niet uit, go for it