• Ik zit nu in het gemeentehuis om een paspoort aan te vragenen het is zo druk. Ik moet nog 10 mensen afwachten die elk zon 5 tot 10 min bezig zijn. Ik verveel me en omdat het zo druk is ben ik gedwongennaast een man gaan zitten die irriterend hard ademt in mijn oor.
    *mokt geirriteerd*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Argh,ik komo net uit het ziekenhuis,moest er echt heel lang wachten. Ik weet wat je doormaakt. c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ah bah! Ik ben nu ook fucked up humeurig. Ik moest naar de dokter, ging allemaal heel moeilijk, toen naar school, na tien minuten ging het brand alarm af, buiten een fucked up ruzie tussen twee persoontjes, dan weer naar binnen, fucked up chagrijnige leerkracht, dan met de bus, ov shit kaart doet weer stom, als ik de bus uit komt begint het keihard te regenen, moet ik in de fucked up regen naar huis lopen zonder paraplu, kom ik thuis meurt het fucked up erg naar ammoniak. (cat)

    Mijn dag was echt fucked up.


    26 - 02 - '16

    beschrijf iedereen op een grappige manier in je hoofd, net als in een column. Is grappig en helpt tegen verveling ;)
    heb je nu vast niets meer aan, maar leuk voor een evt. volgende keer


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    BleuEyesGirl schreef:
    beschrijf iedereen op een grappige manier in je hoofd, net als in een column. Is grappig en helpt tegen verveling ;)
    heb je nu vast niets meer aan, maar leuk voor een evt. volgende keer


    Ik zit er nog steeds.... Dus bedankt voor het advies.


    #WWED - What Would Emma Do?

    BleuEyesGirl schreef:
    beschrijf iedereen op een grappige manier in je hoofd, net als in een column. Is grappig en helpt tegen verveling ;)
    heb je nu vast niets meer aan, maar leuk voor een evt. volgende keer

    doe ik ook altijd (: verhalen beginnen te verzinnen als ik me verveel, bijvoorbeeld in de bus. Werkt tegen verveling!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb er ooit een uur zitten wachten voor mijn paspoort en toen was mijn pasfoto niet goed en kon ik een andere keer terug komen
    Ga quizletten!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons is het ook altijd zo verschrikkelijk druk bij het gemeentehuis, ik haat die plek :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whahaha, ik ken het! Dat is zo irritant :8 Als mensen je irriteren terwijl je moet wachten. Ik zat laatst bij de tandarts en toen zat er een vent naast me en die stonk naar koeienmest, alsof hij op een boerderij woont en werkt :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ga quizletten!
    Een keer zat ik zo'n 4 uur lang in het gemeentehuis voor een ID-kaart, ik was er om 4 uur 's middags en kwam pas weg om 8 uur 's avonds.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Philyra schreef:
    (...)
    doe ik ook altijd (: verhalen beginnen te verzinnen als ik me verveel, bijvoorbeeld in de bus. Werkt tegen verveling!


    Ik verzin altijd verhalen, als de les weer eens te saai is, voordat ik ga slapen enzo. Mij leid het altijd goed af en dan vergeet ik mijn omgeving. En is het gemeentehuis nu nog open dan?


    Physics is awesome

    Ik ken dat, ik had mijn pols gebroken en pas na 3 kwartier mocht ik foto's laten maken. BHA

    Vandaag ging ik naar de dokter omdat ik een ontsteking op mijn heup heb, ik kan amper wandelen. Ga ik naar de dokter om een afspraak te maken zegt die. Tja het is druk de eerste afspraak die ik kan maken met je is op 13 februari. Dus ja nu zit ik met de pijn en moet ik maar naar de gewone dokter zodat ik een briefje heb voor LO .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~