• Mijn opa ja, hij wilde daarnet naar huis gaan dus zet 'ie zijn muts op. Driemaal raden? Het was een damesbaret met een strikje! :'D

    Mijn moeder en ik lachte ons kapot, uiteindelijk heb ik 'm mijn subwaymuts gegeven zodat 'ie niet voor lul zou lopen :Y)

    Zijn jullie grootouders ook zo geweldig? :"D


    Let it come and let it be

    Haha awesome. :Y) Ye I love my grandma. <3 Ze haalt altijd zalm, chocoladepudding en chips voor me als ik bij haar logeer. Alleen zet zij nooit stoere mutsen op. :(


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn opa is helaas 2 weken geleden overleden, maar mijn oma propt me altijd helemaal vol met snoep en cookies:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    SEV wrm zit je niet op msn -.- kan ik die foto niet sturen D:


    En nee.. Ook al is mijn opa wel lief ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn oude godsdienstleraar kwam elke dag met zo'n baretje op naar school xd En ik heb nog maar één oma, maar zij is wel heel erg lief en heeft altijd allemaal lekkers in huis, hihi.


    “Love is a contradiction.”

    Haha geweldig! Ja, ik heb ook superlieve grootouders =)


    ars moriendi

    Haha omg. Mijn opa loopt altijd met een pleister op zijn hoofd, die hij heel vaak stoot :W.


    Shoganai i ne~

    Mijn opa en oma zijn echt geweldig haha.

    Mijn opa maakt altijd van die hele flauwe grappen, en dan gaat hij zo hard lachen om zijn eigen grappen dat iedereen om hem heen ook wel moet lachen :'D

    En mijn oma is juist heel serieus en heeft altijd wat lekkers.

    Mijn opa en oma wonen nu zelfs een weekje in ons huis, omdat mijn ouders een week in het buitenland zijn :$


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mijn oma is wel oké. Ze geeft me altijd chips enzo. *O*

    PinkaminaPie schreef:
    Haha omg. Mijn opa loopt altijd met een pleister op zijn hoofd, die hij heel vaak stoot :W.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn opa's leven niet meer. De ene oma is dement en de andere stokdoof.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn oma racet met haar scootmobieltje door de straten en als ze mensen aanrijdt, geeft ze hun de schuld (cat)
    Nja, mijn opa's en andere oma leven niet meer.


    Take risks and conquer your fears.

    Cohen schreef:
    Mijn oma is wel oké. Ze geeft me altijd chips enzo. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha, geweldig :'D.
    Mijn opa's zijn echt van die typische mannetjes. I still like them though :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cohen schreef:
    Mijn oma is wel oké aardig. Ze geeft me altijd chips enzo. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn bompa is een genie in zijn Engels. Hij bakt er totààl niks van wat het zo hilarisch maakt.
    Mijn oma maakte altijd enorm lekker patattenpurree. Helaas is ze nu al 8 jaar dood.
    Mijn meme maakt de lekkerste soep en spaghetti en is ook heel grappig!
    Mijn pepe was een echt klusjesman, hij kon serieus alles! Kon, hij is beginnend dementerend zowat en zit nu altijd in zijn zetel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.