• Hee,
    Ik ga morgen met twee vriendinnen naar Sherlock Holmes: a Game of Shadows, maar ik heb deel 1 (Sherlock Holmes) nooit gezien. Moet ik die gezien hebben omdat ik anders die tweede film niet begrijp? Want in dat geval ga ik em zo even downloaden..

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Ik denk dat het twee verschillende verhalen zijn. Je moet iig weten wie Sherlock is.


    To love is to destroy.

    Het zijn twee verschillende verhalen. Het enige wat er gebeurd is dat Irene Adler, die in deel één meedeed, vermoord wordt. Voor de rest is er niet echt een verband en kun je 'm gewoon zien ^^

    Hel schreef:
    Het zijn twee verschillende verhalen. Het enige wat er gebeurd is dat Irene Adler, die in deel één meedeed, vermoord wordt. Voor de rest is er niet echt een verband en kun je 'm gewoon zien ^^

    Ohh, oké. Wel jammer dat je t nu een beetje spoiled xD Bedankt voor je reactie though!


    ars moriendi

    Ik had ook deel 1 niet gezien. Was gewoon te volgen als je weet wie Sherlock is.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mejejeje, umm. Het zijn twee verschillende verhalen, maar het is handig om de eerste gezien te hebben. Er komen namelijk heel wat (kleinere) personages terug n_n


    Caution first, always.

    Clopin schreef:
    (...)
    Ohh, oké. Wel jammer dat je t nu een beetje spoiled xD Bedankt voor je reactie though!


    Nou ja, het is een nutteloos aandeel in de film dus zoveel maakt het niet uit xD

    volgens mij is het een ander verhaal, zoals ook al meer mensen zeggen haha


    Be yourself

    Ik heb deel 2 gezien en deel 1 niet, je hoeft niet deel 1 eerste hebben gezien want het zijn twee verschillende verhalen en valt gewoon te snappen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Iedereen die gereageerd heeft; Dankjulliewel!


    ars moriendi

    Ik heb geen idee, ik ken heel dat Sherlock Holmes niet. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.