• Als een vriend van je die 10 jaar ouder is na een tijd geen contact bekend dat 'ie je leuk vond. Eerste reactie: 'Euh... Okay.'
    Maar dan merk je toch wel dat 'ie best wel om je geeft als 'ie zegt dat hij sowieso te oud is en daarom maar zweeg. En nu ben ik dus half bang dat ik 'm gekwetst heb, en eigenlijk blij dat ik er meteen uit heb gegooit dat ik niks voor hem voel.

For god sake, cupido stay the fuck away from me! Al die jaren laat dat duivelse elfje me met rust en nu lijkt hij alle pijlen in te willen halen. I feel pretty much fucked up (no_chears)

Het ergste, dat hij na die 4 maanden nog steeds aan me heeft gedacht, maakt dat ik mezelf best een trut vind omdat ik 'm zo argeloos heb afgewezen. Ik voel niet voor hem hoor, maar toch D:

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 17:08 ]

Let it come and let it be

Ach ja je hebt het geiljk gezegd, hij weet hoe jij je erbij voelt dus ja. Als hij je daardoor zou laten vallen dan tsja.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Awh. ):
    Al moet ik wel zeggen dat ik stiekem ging lachen over je uitleg over Cupido.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    Awh. ):
    Al moet ik wel zeggen dat ik stiekem ging lachen over je uitleg over Cupido.

Tja, hij heeft 2 pijlen emt mijn naam er op spontaan uitgedeeld en vervolgens geeft hij me ook een pijl met een ander zijn naam :W

Let it come and let it be