• Vijf jongens en vijf meisjes zijn elkaar helemaal zat. Een paar jaar geleden hebben twee een vreselijke ruzie gehad en ze zitten er even helemaal doorheen. De jongens zijn beroemd geworden en de meisjes willen niks meer met hun te maken hebben. Één van de vijf meisjes besluit hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Komt dit goed of zitten ze elkaar zo dwars dat ze de tent afbreken?

Welke titel past het best?
    - Thirtyone.
    - 31 Days.
    - Broken Certainty.
    - Ambiguous.
    - Betrayed friendship.
    - Give your heart a break.
    - Breakdown.
    - Break the lock.
    - The Hours.
    - The Days.

Just keep your head up. Stick on the ice.

31 Days klinkt leuk;)

You can't not look cool with a crossbow.

Ik vind Thirty one wel het best (:.

The odds are néver in our favor.

Thirty-one (:

... But I'm weak, and what's wrong with that?

Had je vandaag niet een topic waarin je titels vroeg voor hetzelfde verhaal?

I can't even think straight.

Anhysbys schreef:
    Had je vandaag niet een topic waarin je titels vroeg voor hetzelfde verhaal?

Ja klopt, maar nu heb ik de leukste eruit gekozen plus nog wat vage dingen toegevoegd met brainstormsessie van mij en lieve Ksenija, maar nu kan ik weer eens niet kiezen. x_x. Want de titel die ik eerst had gebruikt iemand anders ook en ik wil eentje die je niet zo snel 'ergens anders' ziet.

Riverfire schreef:
    (...)

Ja klopt, maar nu heb ik de leukste eruit gekozen plus nog wat vage dingen toegevoegd met brainstormsessie van mij en lieve Ksenija, maar nu kan ik weer eens niet kiezen. x_x. Want de titel die ik eerst had gebruikt iemand anders ook en ik wil eentje die je niet zo snel 'ergens anders' ziet.

Had je dan niet gewoon een reactie in je oude topic kunnen plaatsen? Of je beginpost aangepast?

Nu ja, OT: 31 Days. :]

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 12:23 ]

I can't even think straight.

Anhysbys schreef:
    (...)
    Had je dan niet gewoon een reactie in je oude topic kunnen plaatsen? Of je beginpost aangepast?

Nu ja, OT: 31 Days. :]

Kijken niet veel mensen meer naar. (:

Aesir schreef:
    Thirty-one (:

Shoganai i ne~

Aesir schreef:
    Thirty-one (:

I like boys who drive cars too slow.

Cadentium schreef:
    Ik vind Thirty one wel het best (:.

Firm believer of all that is magic

Aesir schreef:
    Thirty-one (:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Broken Certainty vind ik wel een mooie (:

Tears are words the heart can't say.