• Ik weet dat dit topic al is geweest , maar ik zoek mensen die hun verhalen kwijt willen voor de Qzine.
    Tuurlijk is dit anoniem.
    Dus beste mensen , wil jij je verhaal kwijt , anoniem of niet .. zet dan hier neer dat je het wilt dan kan ik contact opnemen met jou.

    - Er is geen garantie dat je er in komt , maar dan kan je de volgende keer er wel in staan -


    Danmarks Dynamite.

    Ik meld me voor de Nieuwsgierigheid aan :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil er wel wat inzetten. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik doe het beter niet. Wel een leuk idee trouwens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil op zich best wel wat vertellen hoor, maar waar kan ik die hele QZine dan vinden?(cat)


    everything, in time

    Stuur allemaal maar een pb (: & t profiel is qzine gewoon intypen en dan q zine 1
    daar was deze rubriek door iemand anders gedaan , ik neem t momenteel over


    Danmarks Dynamite.

    Wel eenpb naar mijn acc graag & tliefst zo snel mogelijk


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb iets gestuurd


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ik heb iets gestuurd


    Ik heb iets teruggestuurd. (:


    Danmarks Dynamite.

    Wat voor verhaal?
    Want ik heb wel twee sa die waargebeurt zijn. Maar ik weet niet of je dat bedoelt?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Laat je het eigenlijk weten of je het verhaal erin hebt gezet? *O*

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Spinal schreef:
    Wat voor verhaal?
    Want ik heb wel twee sa die waargebeurt zijn. Maar ik weet niet of je dat bedoelt?


    Nouja , ik bedoel gewoon meer een verhaal over jezelf. Misschien wat je liever niet kwijt wil , of juist kwijt wil omdat je er mee zit.
    Zo zag het er in de eerste magazine uit.


    Danmarks Dynamite.

    SING schreef:
    Laat je het eigenlijk weten of je het verhaal erin hebt gezet? *O*


    Nouja , eigenlijk zou je dat zelf moeten zien als je ons magazine leest natuurlijk. Maar , ik doe t bij jou wel als je t fijn vind.


    Danmarks Dynamite.

    ZAYNSHAIR schreef:
    (...)

    Nouja , eigenlijk zou je dat zelf moeten zien als je ons magazine leest natuurlijk. Maar , ik doe t bij jou wel als je t fijn vind.

    Ik lees 't magazine, dus het hoeft niet. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    (...)
    Ik lees 't magazine, dus het hoeft niet. ^^


    Oké fijn. hihi


    Danmarks Dynamite.