• Hoe mijn ouders steeds partij kiezen voor mijn broertje. Echt, I need to hit someone with a stick.

    Hij was de afgelopen dagen logeren bij mijn opa en oma, en dan hangt er altijd een heel relaxte sfeer hier in huis. Zodra hij terug komt BAM spanning van hier tot ginder. Van te voren is er niks aan de hand en zodra hij ook maar denkt dat hij me ziet... Hell breaks loose.

    Als hij de kans krijgt begint hij tegen me te schelden, en me te commanderen alsof ik z'n dienstmeisje ben. Ik. Word. Er. Gestoord. Van.

    En dan word ik een keer boos op en hem, en dan kiezen mijn ouders bijna altijd zijn partij. Net als net, ik wilde iets pakken en moest even langs de tv. Begint hij helemaal spastisch te zwaaien met zijn armen en te schreeuwen dat ik ervoor sta. Dus zeg ik heel rustig dat hij niet zo spastisch moet doen en loop weg met hetgene dat ik moet hebben, gaat mijn vader tegen mij schreeuwen dat ik normaal moet doen ?!

    Urgh. Dit moest er even uit. Amen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ;o Misschien moet je er toch alleen met je ouders er over praten als je broertje er even niet is. Misschien kan dat nog eens helpen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wtf ?! Zijn je ouders nu helemaal blind of willen ze het niet zien ?!

    Story of my life. I wanna cut that bitch of a sister I have, seriously. I know how it feels tho.


    We accept the love we think we deserve.

    Hoe oud is dat joch?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Hoe oud is dat joch?


    Twaalf


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    (...)

    Twaalf

    En jij? Praat met je ouders waar hij niet bij is en vertel het gewoon. Ze moeten het maar begrijpen. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Comeau schreef:
    (...)

    Twaalf


    Holy crapp, ik zou 'm gewoon slaan hoor. Gezien je ouders toch altijd voor zijn kant kiezen, of je nou schuldig bent of niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Zoals anderen ook zeggen: Ga met je ouders praten, zonder hem erbij. Leg uit hoe jij je voelt bij deze situatie, want dit klopt gewoon niet. Hij is fout bezig, jij doet niks verkeerd, nu dan, dat zegt niks over andere momenten, en hij hoort je niet te commanderen. Dus inderdaad, praat er met je ouders over.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik kan ook niet om met m'n kleine zus. Ze kan echt soms zó irritant zijn.
    Zoals de mensen hierboven voorstellen, praat erover met je ouders.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ken dat, dat is like normaal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Ik ken dat, dat is like normaal.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind