Waarom mijn vriendje niet laat me dragen?
Zo sexy deze jurk?
Was hij bang dat ik goed genoeg ben om andere mannen te verleiden?
-
3 jan 2012 - 6:493 jan 2012 - 8:03
En jij vind het gek dat je vriendje die jurk erg vind en je hem niet mag dragen ?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
3 jan 2012 - 8:10Haha ja ik kan me wel voorstellen waarom je vriendje t niet zo leuk vindt als je m zou dragen, maarja daar staat wel tegenover dat ik vind dat je moet dragen wat jezelf wil.
3 jan 2012 - 8:16RainbowDay schreef:
En jij vind het gek dat je vriendje die jurk erg vind en je hem niet mag dragen ?The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
3 jan 2012 - 8:40Mijn vriend zou dat echt niet grappig vinden.. :')
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
3 jan 2012 - 9:00Waar is de jurk? :W
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
3 jan 2012 - 9:013 jan 2012 - 9:06RainbowDay schreef:
En jij vind het gek dat je vriendje die jurk erg vind en je hem niet mag dragen ?
:D:D:D3 jan 2012 - 9:07binggan schreef:
(...)
:D:D:D
Oké, nee, dat is niet :D:D:D
Ik snap je vriend volledig.There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
3 jan 2012 - 9:11binggan schreef:
(...)
:D:D:D
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die jurk gewoon Nee.
Het is bijna geen jurk meer.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
3 jan 2012 - 9:123 jan 2012 - 9:16Je vriendje?
Dat zou mijn laatste zorg wel zijn, want als ik dat zou dragen zou mijn vader er eigenhandig voor zorgen dat ik nooit meer het huis uit kom.Here & Now
3 jan 2012 - 9:163 jan 2012 - 9:17Maitreya schreef:
Je vriendje?
Dat zou mijn laatste zorg wel zijn, want als ik dat zou dragen zou mijn vader er eigenhandig voor zorgen dat ik nooit meer het huis uit kom.This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
3 jan 2012 - 9:22Maitreya schreef:
Je vriendje?
Dat zou mijn laatste zorg wel zijn, want als ik dat zou dragen zou mijn vader er eigenhandig voor zorgen dat ik nooit meer het huis uit kom.You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)
3 jan 2012 - 9:23