• Happy new year!!

•Maar eerste jaar zonder Harry Potter... Gelukkig kunnen we nog genieten van de boeken en films!

[ topic verplaatst door een moderator ]

"I solemnly swear that i am up to no good."

Monkeyslut schreef:
    It's 2012 ... and I survived

BTW, Gelukkig nieuwjaar (A)

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Ik was net buiten, stink naar rook en mijn oren doen pijn! Zit in Emmen. Nou misschien wel voor 1000e euro's de lucht in. Niet normaal.

Page394 schreef:
    Ik was net buiten, stink naar rook en mijn oren doen pijn! Zit in Emmen. Nou misschien wel voor 1000e euro's de lucht in. Niet normaal.

65 miljoen was de schatting :3

and a happy new year!

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

happy new year

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Escher schreef:
    (...)

of deze:

I prefer Nathan, but the chicken was also very amusing =)

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Een heeeeel goed 2012 allemaal!

I was an angel living in the garden of evil

Stormcloak schreef:
    (...)

65 miljoen was de schatting :3

and a happy new year!

Zo veel? Nou wij hadden voor 15 euro wat pijltjes en die dingen. Maar ik ben best bang voor vuurwerk:$, maar toch, even buiten gestaan met een dikke koptelefoon. Hahaa...

MissGroff schreef:
    HAPPY NEW YEAR!

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Vuurwerk is gewoon letterlijk je geld ontploffen, lol.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Monkeyslut schreef:
    (...)
    Y'know, het feit dat ik 2012 al heb bereikt geeft me al het gevoel dat ik immortal ben (cat).

happy new year!

Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

MissGroff schreef:
    HAPPY NEW YEAR!

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

uzi schreef:
    Vuurwerk is gewoon letterlijk je geld ontploffen, lol.

=D das waar!
    en dat iedereen het heeft overleeftd... ,vond ik 11-11-11 toch een lochishere datum...

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.