• Waar kan je die downloaden?

    nu ik toch alles opnieuw moet downloaden kan ik net zo goed de fijne msn weer downloaden


    "Ignite, my love. Ignite."

    2009 bedoel je? 2010 is die nieuwe.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Google? :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    Google? :3


    Firm believer of all that is magic

    Tranquilla schreef:
    Google? :3

    en dit inderdaad. downloadlink mag hier niet geplaatst worden, tenzij het een officiële link van windows live messenger zelf is, maar die bestaat niet meer ben ik bang.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, maar google helpt me niet verder.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Ja, maar google helpt me niet verder.

    Geef je msn anders eens, help ik je ff, want ik had eerst ook die nieuwe :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    (...)
    Geef je msn anders eens, help ik je ff, want ik had eerst ook die nieuwe :Y)


    Ja, maar ik kan dus niet op msn. Want ik heb geen msn op mijn laptop meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Devines schreef:
    (...)
    Geef je msn anders eens, help ik je ff, want ik had eerst ook die nieuwe :Y)


    hahahaha. Ze heeft toch geen MSN xd?


    To infinity and beyond •

    Ridder schreef:
    (...)

    Ja, maar ik kan dus niet op msn. Want ik heb geen msn op mijn laptop meer.

    Oh ik dacht dat je die nieuwe erop had staan.
    Typ 'windows live messenger 2009' in op Google en neem de 2e link, van Softonic. Die doet het wel (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 15:26 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    THING5 schreef:
    (...)

    hahahaha. Ze heeft toch geen MSN xd?

    Ik dacht dat ze die nieuwe erop had staan. + een msnadres is een emailadres, en er bestaat altijd nog ebuddy he :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.