Nou mijn BF is naar VWO gegaan en ik naar HAVO. Ik wist wel dat we hier door elkaar minder zouden zien en ook elkaar minder zouden gaan begrijpen enzo. Maar zij was diegene die mij heeft aangepraat dat onze vriendschap veel sterker is en mij niet zo laten vallen. Ik geloofde het en ging vol goeie moed naar school. De eerste 2 weken ging het wel goed,ik fietste met haar naar school,zagen elkaar in de pauze en kwam nog bij haar thuis langs in het weekend. Maar nu, we fietsten nooit meer samen, ze negeert me bij de kluisjes en in de pauze,of ze zegt soms iets maar niet zoals vroeger en ze gaat alleen maar om met een ander meisje Esmee >< Ik vind leuk dat ze zoveel lol heeft met haar klas en geloof me Esmee is een vet koewle meid,maar om mij gewoon in de strond te laten hoeft ook weer niet. Alle meiden van de brugklas zitten bij haar in de klas en bij mij maar 6 meiden waar ik echt helemaal nix meer heb >< Nou lekker dus zit ik maar rond te hangen bij de jongens wat ik eigenlijk maar stom vind >< Die jongens zijn wel koewl enzo maar ik zit toch liever bij de meiden =] Nou het probleem is, ik verlies mijn BF mijn andere vriendin zit in een andere klas en ik ken helemaal niemand meer in mijn godverdomme klas !!!
Zo,dit is eruit !! Als iemand tips ofzo voor mij heeft hoor ik het graag =]
xoxox
People who are meant to be together always find each other in the end.