• Ik ken het boek Perfect Chemistry niet, dus daar heb ik het niet van maar ga hem dan binnenkort dan maar kopen :P (A)stop met berichte over t boek ik ken het niet. Zelf bedacht jongens

    Haai Allemaal,
    ik zoek echt maar net vijf mensen die een rolletje in mijn story willen.
    Ik zit hier nog maar net op Quizlet, maar ik vind het wel leuk als andere mensen ook een leuke rol bedenken voor in mijn Story.
    Nu ff wat over de story zelf :P anders weet je ook nie waar je antwoord op geeft :P

    Het verhaal gaat over een meisje en een jongen. Het verhaal word ook van beide kanten geschreven.
    T meisje heet Melissa en is heel rijk maar doet altijd alsof ze net zo veel geld heeft als iedereen op school. Haar ouders weten niet dat ze zich om kleed om niet in haar nette duren kleren naar school te hoeven.

    De jongen heet Alex. Hij is arm en woont samen met zijn moeder en zusjes in een flatje. Hij dealt en doet zijn best om te zorgen voor zijn moeder en zusjes en te zorgen dat ze ooit een beter leven krijgen.
    De twee zitten al jaren bij elkaar in de klas maar hebben nog nooit met elkaar gesproken. Tot de school vind dat Melissa beter haar best zal moeten doen met haar cijfers en Alex de persoon is die haar is toegewezen om haar te helpen haar cijfers weer omhoog te krijgen.



    Ik zoek dus:
    -Een Vriendin/Vriend van Melissa ( meerdere mensen mogen de rol krijgen )-
    -Een Vriend/Vriendin van Alex ( meerdere mensen mogen de rol krijgen )-
    -2 Zusjes van Alex wel jonger dan 19
    -Iemand die wel later in de story komt maar probeert de relatie te breken tussen de twee-

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 11:31 ]


    Geniet van elke dag, morgen kan je laatste zijn.

    Toevallig het boek Perfect Chemistry gelezen?
    Daar moest ik nu namelijk aan denken ;d
    Meisje >> rijk >> heeft gehandicapt zusje >> thuis situatie kan beter
    Jongen >> arm >> werkt >> broertjes

    En ze moeten samen werken bij een vak ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Toevallig het boek Perfect Chemistry gelezen?
    Daar moest ik nu namelijk aan denken ;d
    Meisje >> rijk >> heeft gehandicapt zusje >> thuis situatie kan beter
    Jongen >> arm >> werkt >> broertjes

    En ze moeten samen werken bij een vak ;d


    Daar dacht ik ook al aan D:


    El Diablo.

    Vriendin van Melissa

    Naam: Alexis, Roselynn
    Achternaam: Lopez
    Bijnaam: Alex, Alexi
    Leeftijd: 17, en ze wordt op zestien augustus 18
    Nationaliteit:Ze is Spaans,ze is in Barcelona geboren om precies te zijn.
    Karakter: Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze best wel heel erg ijdel is.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Hobby: Zingen, Dansen, Voetbal.
    Extra: Ze rookt, en kan niet zonder haar iphone 4.


    El Diablo.

    -Vriend van Alex-
    Voornaam: Philip
    Achternaam: Mitchell
    Volledige naam: Philip Steve Mitchell
    Leeftijd en geboortedatum: 18 jaar -> 14 september 1993
    Nationaliteit: Amerikaans, komt uit Minnesota.
    Uiterlijk:
    Logan Henderson


    Karakter: Aardig, lief, zorgzaam. Er valt heel fijn met hem te praten, hij luistert altijd naar je.
    Hobby: Zingen, dansen, experimenteren.
    Extra informatie: Philip zit in een boyband.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rol: zusje Alex
    Naam: Nickita (zelfde achternaam als alex)
    Leeftijd: 15 word 16 op 12 juni
    Uiterlijk:


    Karakter: altijd vrolijk acepteerd iedereen zoals hij of zij is en heeft af en toe wel haar tiener buien
    Hobby: feesten en bezig zijn met muziek
    Extra informatie: gaat nooit de deur uit zonder haar ipod en gaat graag naar concerten toe

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 0:46 ]


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Bitch
    Naam: Nesida
    Achternaam: Carrion
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Nesida heeft lang blond haar dat ze elke dag opsteekt, stijlt of krult. Zonder make-up komt ze ook nooit buiten. Ze heeft van nature een bruin kleurtje, wat ze graag versterkt door veel in de zon te komen. Ze draagt altijd chique kleren van de duurste merken, een ook dure juwelen ontbreken nooit. Ze is lang en slank en let op haar lijn.
    Karakter: Nesida is een echte bitch, ze waant zich "quin of the city". Behalve haar werkgever (ze is een topmodel), de leraren op school en haar ouders, snauwt ze iedereen af, niemand is goed genoeg voor haar. Ze heeft wel een hele meute 'vriendinnen', die haar stuk voor stuk benijden en blij zijn dat ze met haar om mogen gaan. Zelf ziet ze hen slechts als knechtjes, ze duldt hen slechts in haar buurt omdat hun aanwezigheid haar status nog verhoogt en ze haar op haar wenken bedienen om toch maar bij haar aan tafel te mogen zitten.
    Hobby: Voor Nesida is slecht één ding belangrijk: status. Haar uiterlijk helpt haar daarbij. Daarom is ze steeds bezig met zich op te maken, zich om te kleden of te gaan shoppen. En verder iedereen afsnauwen natuurlijk. Ook gaat ze af en toe naar dure en chique feestjes, een van de weinige plaatsen waar ze haar gesnauw inhoudt.
    Familie: Nesida is enig kind van rijke ouders en rotverwend. Haar ouders zijn zelden thuis, en hebben er geen idee van hoe ze zich gedraagt op school. Als haar ouders een keertje thuis zijn gedraagt Nesida zich dan ook heel anders, als een vriendelijke en gezellige dochter. Haar ouders zijn dan ook heel trots op haar: ze haalt goede punten op school (door huiswerk te laten maken door anderen en te spieken bij testen), heeft het gemaakt als model en is - volgens hen - absoluut niet verwaand.
    Extra: Als Nesida erachter komt dat Melissa ook zo rijk is thuis, ziet ze dit als een bedreiging en wil ze op de ene of andere manier wraak nemen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Rol: Zusje van Alex, of een vriendin van Alex of Melissa, kies maar
    Naam: Arianna
    Leeftijd: 14, wordt 15 op 18 augustus.
    Uiterlijk:


    Karakter: Arianna is hoogbegaafd, hierdoor zit ze een paar klassen te hoog voor haar leeftijd. Ze voelt zich vaak buitengesloten omdat ze van andere dingen houdt dan de mensen uit haar klas, door het leeftijdsverschil.
    Hierdoor trekt ze zich erg terug in zichzelf, en heeft ze maar een paar vrienden, waarmee ze niet zoveel optrekt.
    Ze houdt absoluut niet van plekken met veel mensen, en gaat liever naar natuurgebieden.
    Hobby's: Tekenen, gitaar en piano spelen. Ook houdt ze van lezen.
    Extra informatie: Haar grootste droom is om ooit naar New York te verhuizen, hier spaart ze nu al voor.


    Great minds think alike.

    Naam: Mandy Grains. (Vriendin Melissa)
    Leeftijd: Ik weet niet hou oud Melissa is, ongeveer die leeftijd?
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is een beetje een meeloper van Melissa. Doet ALLES wat Melissa wil en giechelt om elk grapje. Thuis heeft ze het moeilijk, haar moeder heeft het druk en besteed een aandacht meer aan haar. Het doet Mandy pijn, maar ze gaat toch gewoon door met leven. Duidelijk?
    Hobby's: Tekenen, giechelen (Als dat een hobby kan zijn...) bij Melissa zijn.
    Extra: Mandy hoopt dat het weer goed komt, thuis.

    PS: Zeg het eventjes als ik mag meedoen... okee?

    Nogiets: Als deze rol al word ingenomen door iemand anders, wil ik de relatie verbreekster wel zijn, maar dan pas ik m'n personage wel eventjes aan...

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:03 ]

    xMinaj schreef:
    Vriendin van Melissa

    Naam: Alexis, Roselynn
    Achternaam: Lopez
    Bijnaam: Alex, Alexi
    Leeftijd: 17, en ze wordt op zestien augustus 18
    Nationaliteit:Ze is Spaans,ze is in Barcelona geboren om precies te zijn.
    Karakter: Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze best wel heel erg ijdel is.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Hobby: Zingen, Dansen, Voetbal.
    Extra: Ze rookt, en kan niet zonder haar iphone 4.


    Jeeeee, is zij 17?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:07 ]

    aKlainer schreef:
    -Vriend van Alex-
    Voornaam: Philip
    Achternaam: Mitchell
    Volledige naam: Philip Steve Mitchell
    Leeftijd en geboortedatum: 18 jaar -> 14 september 1993
    Nationaliteit: Amerikaans, komt uit Minnesota.
    Uiterlijk:
    Logan Henderson


    Karakter: Aardig, lief, zorgzaam. Er valt heel fijn met hem te praten, hij luistert altijd naar je.
    Hobby: Zingen, dansen, experimenteren.
    Extra informatie: Philip zit in een boyband.


    CARLOOOS! (H)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:10 ]

    LoveMae schreef:
    (...)

    CARLOOOS! (H)

    Bedoel je niet Logan?


    El Diablo.

    xMinaj schreef:
    (...)
    Bedoel je niet Logan?

    Haha, Carlos Pena speelt Logan ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    (...)
    Haha, Carlos Pena speelt Logan ;D

    Eh, Logan Henderson speelt Logan? xd