Ik ken het boek Perfect Chemistry niet, dus daar heb ik het niet van maar ga hem dan binnenkort dan maar kopen (A)stop met berichte over t boek ik ken het niet. Zelf bedacht jongens
Haai Allemaal,
ik zoek echt maar net vijf mensen die een rolletje in mijn story willen.
Ik zit hier nog maar net op Quizlet, maar ik vind het wel leuk als andere mensen ook een leuke rol bedenken voor in mijn Story.
Nu ff wat over de story zelf anders weet je ook nie waar je antwoord op geeft
Het verhaal gaat over een meisje en een jongen. Het verhaal word ook van beide kanten geschreven.
T meisje heet Melissa en is heel rijk maar doet altijd alsof ze net zo veel geld heeft als iedereen op school. Haar ouders weten niet dat ze zich om kleed om niet in haar nette duren kleren naar school te hoeven.
De jongen heet Alex. Hij is arm en woont samen met zijn moeder en zusjes in een flatje. Hij dealt en doet zijn best om te zorgen voor zijn moeder en zusjes en te zorgen dat ze ooit een beter leven krijgen.
De twee zitten al jaren bij elkaar in de klas maar hebben nog nooit met elkaar gesproken. Tot de school vind dat Melissa beter haar best zal moeten doen met haar cijfers en Alex de persoon is die haar is toegewezen om haar te helpen haar cijfers weer omhoog te krijgen.
Ik zoek dus:
-Een Vriendin/Vriend van Melissa ( meerdere mensen mogen de rol krijgen )-
-Een Vriend/Vriendin van Alex ( meerdere mensen mogen de rol krijgen )-
-2 Zusjes van Alex wel jonger dan 19
-Iemand die wel later in de story komt maar probeert de relatie te breken tussen de twee-
[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 11:31 ]
Geniet van elke dag, morgen kan je laatste zijn.