Mijn vrienden, hahah. Mijn vriend en ik waren een tijdje uit elkaar, vanwege redenen die er niet toe doen. Dat was vrij lastig allemaal, vooral omdat we dezelfde vriendengroep delen. De meesten waren ook redelijk boos op mij omdat het mijn schuld was dat we uit elkaar waren.
Maar volwassen als wij zijn -kuch- hebben mijn vriend en ik het uitgepraat en zijn we nu weer soort van samen. De rest flipte compleet toen ze dat hoorden en moesten per se uitgaan gisteren, om het te vieren. Dat vonden wij geen probleem, in eerste instantie. Maar gek als onze vrienden zijn had ik kunnen weten dat ze het er niet zomaar bij zouden laten. Ze vonden het nodig om ons cadeautjes te geven, en waar voor..
Ze waren bedoeld voor ons samen, hahah. We kregen een "Ik trek iets uit-Jij trekt iets uit-Dobbelsteen, rode, pluchen handboeien en een doorzichtige rood met zwart kanten string. Hieronder zie je mijn vriendin die 'm aanheeft, thehe.
Aren't my friends lovely? Nu wil ik graag van jullie weten of wij de enigen zijn met gekke vrienden, want ik begin me langzamerhand zorgen te maken om hen..
Have you ever been alone in a crowded room?