• Ik kan mijn nek niet bewegen. Er zit een of andere spier verkeerd ofzo dus als ik mijn nek beweeg doet het facking veel pijn. Ik heb al mijn vest helemaal dicht gedaan en een sjaal om om te zorgen dat mijn spier warm blijft. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alles klinkt ze verkeerd voor mij vandaag...

    Das kut, hopelijk voel je je snel beter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ouch heb ik ook een keer gehad toen ik verkeerd lag op mijn kussen:$. Het deed de hele dag pijn...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Saph schreef:
    Alles klinkt ze verkeerd voor mij vandaag...

    Das kut, hopelijk voel je je snel beter.

    Lol je bent niet de enige. x']

    en beterschap dan. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    *jeeeeeeeeeeeejaaaaaaaaaaaaaaah*
    *ninjaaanvalbewegign*


    SLOAN.

    Ik pak je wel vanachteren (zip)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoiets heb ik eens meegemaakt. Zo erg zelfs dat ik de hele nacht niet kon slapen en mijn nek steeds klem bleef zitten. uiteindelijk moest ik huilend van wanhoop naar de dokter moest die spierverslap-pillen gaf. Succes!(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Midna schreef:
    Ik pak je wel vanachteren (zip)


    --'. En daar denk jij weer aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou je alleen maar knuffelen van achteren, jus' sayin' Sarita. Je lijkt me heel knuffelbaar.*O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ridder schreef:
    (...)

    --'. En daar denk jij weer aan

    Ik wil alleen knuffelen hoor ):


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ahw.. poor you ):


    Where words fail, music speaks

    Moeha, nee, ik kan je niet eens vanachteren aanvallen. Ben een meisje, phahah


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!