Oké, ik ga nu even heel eerlijk zijn. Ik voel me verschrikkelijk rot op dit moment. Mijn moeder is er net achter gekomen dat ik verliefd ben op een andere jongen terwijl het net iets meer dan een week uit is met het vriendje dat ik had. Dat is allemaal heel rot gegaan, maar de jongen waar ik verliefd op ben heeft me toen opgevangen en geholpen. Toen ben ik gevoelens voor hem gaan krijgen en hij voor mij. Mijn moeder zegt nu dat ik niet mag knuffelen met hem, hem niet lief mag noemen of wat dan ook. Ze dwingt me afstand van hem te nemen tot de zomervakantie, als hij dan nog van me houdt en ik van hem mogen we verkering. Anders niet. Als ik voor die tijd wel verkering neem zal ze alles doen om me tegen te zitten. Dan zal ze me zelfs van school thuis houden, dat heeft ze zelf gezegd.
Nu heeft die jongen waar ik verliefd op ben, heel veel voor mij over. Maar ik voel me zo rot nu. Ik weet ook niet echt wat ik hiermee moet. Het liefst zou ik mezelf uit huis laten plaatsen, maar kan dat wel zonder toestemming van je ouders? :'(
26 - 02 - '16