Ik zit helemaal met mijzelf en de liefde in de knoop.
Hier komt het lange ingekorte verhaal dus.
Ik vind een jongen al een maandje leuk. Hij zit nu ongeveer 2 jaar bij mij in de klas omdat hij is blijven zitten. Ik ging nooit echt super erg met hem om, maar sinds dit jaar neigen onze vriendengroepjes ontzettend naar elkaar toe. Ik zit in een 'groepje' van 4, en hij gaat veel met 2 jongens om. De zogenaamde populaire meisjes in mijn klas zijn naar de achtergrond geweken. Hij lacht constant naar me en ik zit het steeds vaker naast hem omdat hij dan graag naast mij zit. Hij is knap en verzorgd zichzelf goed. Hij is lief en begripvol. Hij heeft humor en .. nou ja, hij is echt helemaal super. Ik wil ook het liefste dichtbij hem zijn. Alleen komt nu het allergrootste probleem. Hij heeft een vriendin. Ze negeren elkaar op school nogal, omdat zij namelijk een jaar hoger zit (want hij is ja blijven zitten). Ze hebben nu ongeveer vier maanden. Thuis schijnt het dat ze heel veel afspreken. Maar hij vraagt me de heletijd of ik met hem uit wil en hij helpt me voordurend met allemaal dingen. Is dit verliefdheidsblindheid dat ik gewoon dénk dat hij me leuk vind? Of zou het best kunnen dat hij mij leuk vind? Wat moet ik doen?
[ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 12:20 ]
EGYPTIAN GOD