• Vorige week was er een leiding gesprongen en was de houte vloer in de keuken en kamer helemaal krom gaan staan (we hebben 3 houte piramides in huis waar we de hele dag over mogen springen). Vandaag kwam er zo'n mannetje van de verzekering kijken hoeveel er vergoed zou worden. Nu krijgen we 6000€. Maar mijn vader is slim, nu nemen we een goedkopere vloer en verbouwen we de badkamer, oftewel we krijgen weer een bad.(yeah)
    Dan is er tenminste nog een geluk bij een ongeluk.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 16:27 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Yeaaah. *O*
    Misschien moeten we toch maar bij jou komen wonen.


    Your make-up is terrible

    Jouw vader is zeker slim!(cat)


    everything, in time

    Assassin schreef:
    Yeaaah. *O*
    Misschien moeten we toch maar bij jou komen wonen.


    Is goed, ik maak je nieuwe kamer vast klaar XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Is goed, ik maak je nieuwe kamer vast klaar XD


    I want the big one!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I want the big one!


    Er zijn tog geen andere meer vrij, die andere is een te grote rommel en Peet heeft die van Lisanne ingepikt.
    Moet je wel je bed mee nemen :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Er zijn tog geen andere meer vrij, die andere is een te grote rommel en Peet heeft die van Lisanne ingepikt.
    Moet je wel je bed mee nemen :3



    Hahaha.
    Nu heeft je vader weer een werkkamer!
    Das dus geregeld, ik neem mijn bed wel mee in de trein,


    Your make-up is terrible

    Progeny schreef:
    Jouw vader is zeker slim!(cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Assassin schreef:
    (...)


    Hahaha.
    Nu heeft je vader weer een werkkamer!
    Das dus geregeld, ik neem mijn bed wel mee in de trein,


    haha eigenlijk niet helemaal, die wilt Ad hebben al doet die er niet veel mee.
    Het nog niet zo handig een bed in de trein. Misschien moet je wachten tot de teleportatie uitgevonden is(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    'Of terwijl' moet overigens 'oftewel' zijn :'D

    Da's echt awesome! Ik mis mijn bad )':


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    'Of terwijl' moet overigens 'oftewel' zijn :'D

    Da's echt awesome! Ik mis mijn bad )':


    Gecorrigeerd :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.