Ik heb net even mijn abonnementenlijst goed opgeruimd, en heb er nu nog maar dertien over. Omdat dit redelijk weinig is, én een ongeluksgetal, vraag ik hier om wat stories te dumpen. Plaats hier meteen ook verhalen die je kent (maar niet van jezelf zijn) die aan mijn eisen voldoen. Zo krijgen we ook eens stories te zien waarvoor normaal nooit reclame wordt gemaakt.
Ik heb wel wat eisen, omdat ik gewoon een erg beperkte verhalensmaak heb:
- Het móét een Harry Potter-fanfictie zijn
- Géén Draco Malfoy-lovestory (dus niet met een onbekend meisje, maar ook geen Drarry, Dramoine en alles met Draco)
- Liefde mag, natuurlijk, maar er moet behalve een koppeltje ook nog een andere verhaallijn zijn, om het nog spannend te houden
- Geschreven in normaal ABN (dus geen MSN-taal, smileys of onjuiste interpunctie)
Het liefste met nog niet zoveel hoofdstukken, maar dat hoeft niet. Voor de mensen onder ons die het nogsteeds niet doorhebben na mijn eisen: ik lees dus geen onbekende personen, One Direction, Justin Bieber, Tokio Hotel, Hongerspelen of iets in die geest. Alleen Harry Potter. Waarom? Ik zei al, ik heb een ontzettend eentonige en beperkte verhalensmaak. Don't judge me, daar kan ik niets aan doen.
Slashes zijn ook van harte welkom, zolang er maar geen 16+ in voorkomt (of er wordt boven het hoofdstuk gemeld dat het 16+ is, dan kan ik dat gewoon overslaan). Geen uitzonderingen op die regel.
Ook Severus Snape stories liever niet, tenzij het met Lily is of gewoon helemaal geen romance.
Dit zijn een hoop eisen, ik weet het, maar ik hoop dat er tóch een paar zijn die me zullen bevallen. Alvast ontzettend bedankt!
Oh, en voor mensen die zelf ook nog wat leesvoer zoeken: ik schrijf zelf aan een Remus/Sirius slash.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.