• Overal waar ik ga of sta zie ik dezelfde jongen, hij zit bij me in de klas; Mijn bff en ik gingen samen haar neefje wegdoen naar de Judo. Opeens kom ik die jongen tegen, doet hij iets vreemds met zn tong. Als hij bij de kleuterschool is ben ik ook bij de kleuterschool voor mijn broertje. (Al vind ik dat gewoon eerder toeval, alhoewel ik hem daar amper tot nooit eerder zag.) Maar dan kwam ik hem weer tegen, in mijn straat. Deed hij weer dat rare ding met zn tong. Deze maandag hadden we studie, er was redelijk veel volk in de zaal, hij werd bij me aan dezelfde tafel gezet. Die leerkracht van toezicht was echt potdoof dus we maakten heel erg veel plezier samen. Hij beatboxte voor me, we spraken over voetbal (ook al weet ik daar amper iets over), maar we hadden zoveel plezier. En dan later die dag werd hij weer naast me gezet omdat hij zijn boek niet bij had, en ik zit alleen op 1 bank omdat ik zogezegd te veel praat. Toen hadden we dus weer veel plezier.

    Dat ik verliefd ben weet ik nu wel al. En ik ben harder verliefd dan anders. Anders ging het gewoon wel weer weg. ( dat's dom ik weet het. xd) Maar mijn bff weet dus alles wat we deden, want ik zei het haar, en aangezien zij redelijk bijgelovig is zegt ze steeds; 'Het lot!'
    Wat denken jullie? Is het het lot of.. Wat anders? En als het wat anders is wat dan? Bizarre vraag I know. het spijt me (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sorry, ik geloof niet zo in 'het lot'. Maar wel leuk voor je (:


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Sorry, ik geloof niet zo in 'het lot'. Maar wel leuk voor je (:


    Save me from myself.

    PHENOMENIALL schreef:
    Sorry, ik geloof niet zo in 'het lot'. Maar wel leuk voor je (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PHENOMENIALL schreef:
    Sorry, ik geloof niet zo in 'het lot'. Maar wel leuk voor je (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Achja misschien moet het wel gebeuren ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Hm, er is een jongen toevallig op steeds dezelfde plek als waar jij bent?


    quidquid excusatio prandium pro

    Meh, ik geloof niet zo in het lot, die jongen leeft wat mij betreft in een zelfde soort situatie als jij, waardoor hij vaak op dezelfde plekken komt.
    Maar alsnog, het is heel leuk voor je (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lot, my ass. Zoiets bestaat niet. Jullie hebben onafhankelijk van elkaar keuzes gemaakt die ertoe geleid hebben dat jullie elkaar kennen. Jullie omgeving, erfelijkheid en autonome ik hebben ervoor gezorgd dat jullie elkaars innerlijk interessant vinden. The end.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    RainbowDash schreef:
    Hm, er is een jongen toevallig op steeds dezelfde plek als waar jij bent?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Om eerlijk te zijn vraag ik me vooral af wat voor tik hij wel niet heeft om zo raar te doen met zijn tong (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Om eerlijk te zijn vraag ik me vooral af wat voor tik hij wel niet heeft om zo raar te doen met zijn tong (cat)


    Dat vroeg ik me dus ook af. Ik geloof enerzijds wel in het lot maar anderzijds ook weer niet


    Physics is awesome