• Hoi. Ik hou er echt niet zo van om topics te maken over anderen waarbij ik niet echt positief ben, maar ik moet dit echt even kwijt.

    Het gaat niet goed met mijn pws. Ik ben met samenwerkingsopdrachten van school altijd erg serieus, ik ben sowieso wat school betreft erg serieus. Ik ben dus al mijn afspraken na gekomen, heb telkens mijn werk naar mijn begeleider gestuurd, etc. Ik wil een goed punt hiervoor.
    Maar het probleem is de samenwerking. Het meisje waarmee ik samenwerk heeft in mijn ogen te vaak op het laatste moment afgezegd of was gewoon de afspraak vergeten. Verder duurde het behoorlijk lang voor ik werk van haar te zien kreeg, dus wanneer ze er echt aan begonnen is weet ik niet..

    Laatst heb ik haar vertelt wat ik ervan vond toen ze voor de zoveelste keer op het laatste moment af zei, en ze zei dat het haar speet enzo. Sindsdien gaat het wel beter, maar over het algemeen is ze wel mijn vertrouwen kwijt.
    Maar het volgende probleem is nu dat wij beide nog hulp nodig hebben van onze begeleider voor we ons pws af kunnen maken. Maar hij heeft het al 3 weken te druk om ons te helpen. Hij zegt wel dat wij ons geen zorgen moeten maken over de deadline (die overigens een week geleden was), maar ik wil mijn pws gewoon af hebben. Klaar zijn.

    En dit is me dus al zo vaak overkomen, ook met kleinere verslagen. Dat mijn maatjes bar weinig deden en de samenwerking daardoor niet goed verliep. Gewoon dingen waardoor het niet loopt zodat ik dat wil, zonder dat ik daar iets aan kan doen. Ik vraag me af of dat toch door mij komt of dat het gewoon keer op keer toeval is. Zijn er hier mensen die dat herkennen? :(

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 13:55 ]

    Normaal ben ik degene die dat doet, te laat zijn met alles :$ slecht zijn in plannen enzo :$ maar ik doe het wel altijd voor de deadline en als ik afspraken maak dan blijven die ook.
    Stom voor je lieverd <3


    Life is hard and then we die

    Ja, dat herken ik wel. Mijn pws-maatje was ook heel laat met dingen inleveren, maar uiteindelijk lijkt het toch goed te komen. Het beste wat je kunt doen is goede afspraken maken, en naar je pws-begeleider stappen als ze die niet nakomt. Oh, en niet op je pws-begeleider vertrouwen, daar heb je niks aan. Teminste, aan die van mij niet. D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uhu. Maar het helpt dus niet echt als je afspreekt dat je iets naar elkaar mailt voor een bepaalde datum, en dat die mail dan blijkbaar niet is aangekomen, omdat haar mail niet werkt. En dan vraag ik me af waarom ze dan niet gelijk een andere oplossing daarvoor bedenkt, als dat een of twee keer gebeurt. Het leek er elke keer op dat we een goede afspraak hadden maar dat ging dan toch weer mis..

    Jemig, dat is vervelend. Heb je haar gevraagd waarom ze die afspraken niet nakomt? Lijkt me toch dat zij ook wel een goed pws wil maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the