• Waarschijnlijk zullen vele wel gek van me worden met m'n ideetjes.

    Vijf jongens en meisjes die allemaal wildvreemde zijn voor elkaar worden uitgenodigd voor een maand vakantie. Alle tien zijn ze verschillende types. Ze weten niet dat ze gefilmd worden en dat het op tv wordt uitgezonden. In het eerste seizoen zullen ze verschrikkelijke dingen mee maken. Het zijn allemaal acteurs en actrices. Elk zorgen ze voor een hoop drama in huis en het is allemaal geacteerd.


    Beetje slechte samenvatting, maar het is dus niet hetzelfde als alle andere Jersey Shore verhalen.

    Doen?
    Origineel?
    Melden?
    Titel? Ik heb tot nu toe in mijn hoofd: The new Jersey Shore. -One Direction.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 11:07 ]

    Uhm sorry hoor, maar Sanne gaat exact zo'n verhaal maken. Dus totaal niet origineel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Uhm sorry hoor, maar Sanne gaat exact zo'n verhaal maken. Dus totaal niet origineel.


    Mag ik vragen wie Sanne is? En gaat zij ook zo als ik het van plan ben maken? Dus dat ze elk iets dramatisch moeten instuderen en dat dan ja, veroorzaken? Zo nee, mag ik dan wel even zeggen dat er al meerdere Jersey Shore stories zijn?

    ihearthazza schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wie Sanne is? En gaat zij ook zo als ik het van plan ben maken? Dus dat ze elk iets dramatisch moeten instuderen en dat dan ja, veroorzaken? Zo nee, mag ik dan wel even zeggen dat er al meerdere Jersey Shore stories zijn?


    Sanne is Banshee en staat momenteel in het rollentopic, hiervoor had ze er ook al een aantal. Dus ik dacht en nam aan dat je het daar gewoon gezien had? Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Sanne is Banshee en staat momenteel in het rollentopic, hiervoor had ze er ook al een aantal. Dus ik dacht en nam aan dat je het daar gewoon gezien had? Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen hoor.


    Banshee heb ik wel voorbij zien komen, maar ik wist niet dat zij zo heette. Maar zoals ik al vroeg, gaat zij het zo als mij doen? Dus dat ze elk iets dramatisch moeten instuderen en dat dan moeten veroorzaken?

    Ik heb vier opmerkingen:
    1) Uhm.. Oké, het gaat over Jersey Shore, maar dan verschijnt er plots One Direction in je titel. Dat lijkt me een beetje te veel van het goede...
    2) Als ze al vier seizoenen achter de rug hebben, hebben ze dan nog niet door dat het gefilmd wordt en op TV wordt uitgezonden?
    3) Het lijkt me vrij logisch dat alles geacteerd is als het allemaal acteurs en actrices zijn. Die zin is dus in mijn brein overbodig -samenvatting-.
    4) Schrijffoutje: het is uitgezonden, niet uitgevonden.

    Maar goed.
    Doen? Waarom niet? Daarvoor heb je de mening van een ander niet nodig. Als jij het wil doen, moet je het doen.
    Origineel?Aangezien ik de laatste tijd niet veel stories meer lees, weet ik er niets van, maar ik heb nog geen Jersey Shore stories gezien...
    Melden? Ja, misschien begin ik dan wel weer meer te lezen :').
    Titel? Uhh... Ik kan nu niet echt iets bedenken.. Ben nog niet wakker (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb vier opmerkingen:
    1) Uhm.. Oké, het gaat over Jersey Shore, maar dan verschijnt er plots One Direction in je titel. Dat lijkt me een beetje te veel van het goede...
    2) Als ze al vier seizoenen achter de rug hebben, hebben ze dan nog niet door dat het gefilmd wordt en op TV wordt uitgezonden?
    3) Het lijkt me vrij logisch dat alles geacteerd is als het allemaal acteurs en actrices zijn. Die zin is dus in mijn brein overbodig -samenvatting-.
    4) Schrijffoutje: het is uitgezonden, niet uitgevonden.

    Maar goed.
    Doen? Waarom niet? Daarvoor heb je de mening van een ander niet nodig. Als jij het wil doen, moet je het doen.
    Origineel?Aangezien ik de laatste tijd niet veel stories meer lees, weet ik er niets van, maar ik heb nog geen Jersey Shore stories gezien...
    Melden? Ja, misschien begin ik dan wel weer meer te lezen :').
    Titel? Uhh... Ik kan nu niet echt iets bedenken.. Ben nog niet wakker (:


    Waarom acteren ze als ze niet weten dat het uitgezonden word?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom acteren ze als ze niet weten dat het uitgezonden word?


    Volgens mij acteren de acteurs en actrices, niet de mensen van Jersey Shore. Lijkt me net iets logischer :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nee.
    Sorry, but that's all I can say.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als jij het leuk vind, moet je het doen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.