• Hi,

    Zoals de titel al zegt (ik wist echt niet waar ik dit anders moest plaatsen) zoek ik een co-auteur voor een verhaal samen te schrijven.
    In principe kan ik over alle jongens wel schrijven, alleen ligt de een makkelijker dan de ander. Ik heb weinig ervaring met One Direction, maar heb ondanks dat toch een Zayn Malik-verhaal opgestart en die gaat goed, dus ik denk dat ik me in de andere jongens ook wel kan plaatsen.

    Ik ben wel niet zo great in covers ontwerpen, dus ik hoop dat diegene die met me wil schrijven dat geen ramp vindt. Ik heb geen eisen, dus dat is ook weer lekker makkelijk. Louis, Niall, Harry, Zayn of Liam? Geen probleem! Via pb wil ik wel verder overleggen.
    Ben je dus geïnteresseerd? Stuur me dan zeker een pm'tje!

    Groetjes,
    Ordinateur

    Het zou me leuk lijken een story met je te schrijven... maar ik ben al met ééntje bezig, ik schrijf one shots en ik ben aan het plannen met een tweede voor als de eerste af is! Maar ik vind het geen problemen om covers etc. te maken, dus als je er één nodig hebt hoef je niet verder te zoeken. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:10 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik zou graag willen
    Ik zou het eerst met iemand anders doen maar die heeft niks meer laten horen
    Ik heb veel ideeën en inspiratie
    Khoop dat je mij kiest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel :'D


    El Diablo.

    als jullie al met twee zouden zyn en hebben inspiratie te kort, kan je mij altijd even contacteren ik ben namelijk een levende inspiratie bron xD

    Sorry iedereen hier, maar ik heb al iemand uit de aanmelden gekozen. Zij was het eerste en stond me wel aan. Sorry, iedereen die het graag wou! Misschien dat er binnenkort nog een kans komt! x

    Dit topic mag van mij wel op slot ;)