• Toen ik nog niet met dit 'ding' gewerkt had, vond ik het echt zo stom.
    Je hebt een Mac en een iPhone, dus waarom heb je dit nog nodig?
    Maar ik moet mijn woorden terugnemen, het is en werkt geweldig :p al ben ik van het principe dat zoiets alleen maar voor zakenmensen is..
    Nou vroeg ik me af wat jullie van die iPad denken? Denken jullie zoals mij, vind je het sowieso geweldig, of heb je hem zelf al?

    Edit: hij is trouwens niet van mij maar van mijn buurman waar ik nu aan het babysitten ben

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nvm

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik gebruik m'n laptopje wel. :3
    Ik vind het leuk voor eventjes, maar daarna laat ik dat ding toch weer links liggen. Daarom heb ik d'r ook geen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind een iPad episch, wij hebben er thuis ook een.
    Ik vond het eerst ook een beetje nutteloos, maar hij is wel handig om overal mee heen te slepen en foto's op te laten zien en zo. Alleen het typen erop is onhandig, dan gebruik ik toch liever mijn laptopje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik vind een iPad episch, wij hebben er thuis ook een.
    Ik vond het eerst ook een beetje nutteloos, maar hij is wel handig om overal mee heen te slepen en foto's op te laten zien en zo. Alleen het typen erop is onhandig, dan gebruik ik toch liever mijn laptopje.

    Ja, het typen met twee vingers is verschrikkelijk irritant, maar het is de enigste manier waarop ik op internet kan. Dus dan lukt het wel :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Taize schreef:
    Ik vind een iPad episch, wij hebben er thuis ook een.
    Ik vond het eerst ook een beetje nutteloos, maar hij is wel handig om overal mee heen te slepen en foto's op te laten zien en zo. Alleen het typen erop is onhandig, dan gebruik ik toch liever mijn laptopje.

    Great, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een iPad is duur, daarom heb ik een Samsung tablet. Die is ook heel erg handig en simpel om mee te werken.


    Life is all about having a good time.

    Een iPad is verschrikkelijk, serieus. o.o


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fidelity schreef:
    Een iPad is duur, daarom heb ik een Samsung tablet. Die is ook heel erg handig en simpel om mee te werken.

    Ik schrok er van, vond het nog best meevallen..
    Al zou ik er mijn geld wel niet aan geven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik zou wel graag een hebben maar ben met een laptop ook blij
    het is niet echt dat ik een moet
    en ik vind het wel leuk

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, het typen met twee vingers is verschrikkelijk irritant, maar het is de enigste manier waarop ik op internet kan. Dus dan lukt het wel :p

    Jaa, klopt. Als ik iets moet typen langer dan twee regels, vind ik het ook echt vervelend worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb er eentje, maar ik houd hem altijd scheef, of ik zet het toetsenbord erop, zodat het gewoon typt als een laptop. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Geen idee.
    Op de dag dat ik genoeg geld bijeengespaard heb voor een Ipad, zijn we 5 jaar verder en is dat al stom. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Toen ie net uit was dacht ik ook van, wtf heb je er aan, je kan toch veel beter gewoon een laptop kopen? Maar toen zag ik het steeds vaker en leek het me eigenlijk best handig enzo. Mijn oom heeft er ook een en het is inderdaad best handig werken.


    As travars

    Het lijkt me zo leuk, maar het is overbodige luxe dus daarom ga ik mn geld die ik niet heb er niet aan uitgeven (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind 'm nutteloos en awesome :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."