• D'r zit op school een jongen die me leuk vindt en ik vind hem ook wel leuk. We hebben beide muziek, hij speelt piano, ik speelde gitaar en ik zing, voor de lol.:'D
          Woensdag moeten we een praktijk opdracht doen en samen met een ander meisje zing ik 'Someone like you' van Adele. Eerst zou weer een ander meisje ons begeleiden, maar wegens omstandigheden kon dat niet. Het meisje met wie ik zing kwam op het idee om dan die jongen ons te laten begeleiden, maar ik voel me daar niet prettig bij omdat.. Tja, I don't know, ik kan niet zo goed zingen haha, en ik heb dan echt het gevoel dat ik zo hard voor schut sta. (':
          Die jongen gaat ons trouwens niet meer begeleiden, want het is nu toch te laat, gelukkig. Maar het meisje vond het nogal stom van me. Ik snap dat ze het niet leuk vindt, maar ze heeft geprobeerd om het achter mijn rug om te regelen en dat vind ik dan weer niet zo stoer.
    (bloos)


    everything, in time

    Als jij het niet wilt, dan wil je het toch niet? Is het zo moeilijk te begrijpen voor haar? Het lijkt me beter voor jullie beiden als iemandje begeleid waarbij je goed op je gemak bent en niet steeds bang bent om voor schut te staan.


    Your make-up is terrible

    Snap je wel hoor. Zou het zelf ook niet durven bij iemand die je leuk vind ;)
    Het is idd niet zo aardig om dat achter je rug te doen...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eerlijk? Ik snap er geen bal van (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oké, ik ga het in punten zeggen. :'D
    1. Muziek, ik ga zingen met S.
    2. E. zou ons begeleiden op de piano, maar dat ging niet door.
    3. Een jongen die ik leuk vind kan ook piano spelen, dus S wilde dat hij ons zou begeleiden, maar ik wilde dat niet omdat ik enorm bang ben om voor schut te staan.
    4. S heeft het geprobeerd alsnog achter mijn rug om te regelen, is echter niet gelukt omdat het te last-minute was.

    Nu wel?:3


    @de rest, blij om te horen dat ik niet de enige ben.:'D


    everything, in time

    Als jij niet wilt dat hij jullie begeleidt, dan moet dat meisje dat maar accepteren, hoewel ik ook wel snap dat ze dat van jou een stom excuus vond.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Beckett schreef:
    Eerlijk? Ik snap er geen bal van (:


    Dat haat ik zo als mensen dingen achter je rug om proberen te regelen en jullie moeten je allebei met degene die jullie begeleidt op je gemak voelen.


    Physics is awesome

    Taize schreef:
    Als jij niet wilt dat hij jullie begeleidt, dan moet dat meisje dat maar accepteren, hoewel ik ook wel snap dat ze dat van jou een stom excuus vond.


    Haha ja, dat snap ik ook wel hoor. (:
    Maar dan denk ik: je bent vrienden, ditmaal is het mijn gebrek dat ik dit niet eens durf, maar als vriend zijnde, zou het leuk zijn als ze dat gewoon zou accepteren. Althans, zo zie ik vriendschap dan.:{D


    everything, in time

    Assassin schreef:
    Als jij het niet wilt, dan wil je het toch niet? Is het zo moeilijk te begrijpen voor haar? Het lijkt me beter voor jullie beiden als iemandje begeleid waarbij je goed op je gemak bent en niet steeds bang bent om voor schut te staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begrijp je volkomen. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik snap je volkome. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap het wel, hoor. Heb je aan haar uitgelegd waarom je het niet wil?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik snap het wel, hoor. Heb je aan haar uitgelegd waarom je het niet wil?


    Ja, maar dat vond ze grote onzin. Dat je het er niet mee eens bent, daar kan ik wel inkomen. Maar ik weet zeker dat zij hetzelfde zou hebben. :'D


    everything, in time