Ik heb tot nu toe altijd Direction gebruikt, maar ik wil nu even iets anders proberen. Ik heb het niet over natuurlijke kleuren maar over paars, blauw etc.
Ik weet uit mijn hoofd dat 'LK' erg goed is, en mijn huidige haarverf is ook erg fijn, alleen zeer onpraktisch gezien bij het uitwassen uitomatisch de hele douche keer op keer vies is. Ik weet niet hoe, maar bij LK heb ik daar nooit alst van en bij deze àltijd :"D
Countenance schreef: Ik weet uit mijn hoofd dat 'LK' erg goed is, en mijn huidige haarverf is ook erg fijn, alleen zeer onpraktisch gezien bij het uitwassen uitomatisch de hele douche keer op keer vies is. Ik weet niet hoe, maar bij LK heb ik daar nooit alst van en bij deze àltijd :"D
Poseidon schreef:
(...)Oehh, hoe duur is 'ie? En waar kan je het kopen?
LK koop ik altijd bij zo'n goedkoop Hair & Beauty winkeltje in de buurt, dat hebben ze in best veel steden, het zit in een gele verpakking. Daar kost 'ie altijd iets van 12,50 maar als je het ergens anders koopt kun je uit gaan van 15,00/17,50 exclusief waterstofperoxide(?). Het assortiment vreemde kleuren is niet erg breed maar de aparte kleuren die ze hebben zijn wel mooi
Edit, mijn huidige haarverf haal ik voor 12,50 deze kun je al krijgen vanaf 8,50