JAA! *hyper* Ik was samen met me vriendin na school nog vet lang met hem en ik hem vandaag weer met hem geknuffeld en we gingen met ze drieen terug naar huis fietsen en hij ging de heletijd foto's van mij proberen te maken En toen maar vanzichzelf x] En hij ging aan mijn haar trekken *wel zacht*
(...)
JAA! *hyper* Ik was samen met me vriendin na school nog vet lang met hem en ik hem vandaag weer met hem geknuffeld en we gingen met ze drieen terug naar huis fietsen en hij ging de heletijd foto's van mij proberen te maken En toen maar vanzichzelf x] En hij ging aan mijn haar trekken *wel zacht*
love you!<33
Hooooo da is kei schattig n_n oooh jullie zulle zo hard het perfecte koppel van het jaar zijn he n_n en ik weet zo echt da die jonge u dood leuk vind.En gij vind die dood leuk en oooh..da is zo schattig he n_n Whiiiih!
(...)
love you!<33
HAHA
Ik zie hem daar al helemaal zitten.
*Trekt knoerhard aan haar* 'AU!' *Jongen moet huilen*