• Woensdag beginnen mijn examens. En ik ben nu zo bang er voor. Drie weken op voorhand wisten we al welke dag wat we hadden en we hadden een blad gekregen waarop je een schema kon maken. Ik heb nog altijd niks kunnen doen omdat we veel huiswerk hebben gehad en ja.

    En vandaag hebben we weer een rapport gehad van dagelijks werk. Ik doe eerste jaar Latijn en heb 77,7 %. Ik ben er niet tevreden mee. Vorig jaar had ik op mijn eindrapport 82, laatst had ik 81 en nu 77,7. Ik ben zó bang dat ik het niet ga halen, dat het allemaal te moeilijk is. Ik ben echt bang dat ik bv. in de 60 ga hebben of zo, of 70.

    Kan iemand me alsjeblieft helpen?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:22 ]

    77,7? Ik snap dat je ervan baalt dat je wat minder hebt, maar dat betekent niet dat je gaat 'buizen' ofwel zakken hoor!


    Life is hard and then we die

    Ik had in mijn eerste jaar Latijn 80, nu zit ik in het vierde Grieks-Latijn en ben ik blij als ik boven de 70 heb. (': Het is meer dan normaal dat je een klein aantal percentage moet afgeven, hoor.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PUKKELxDING schreef:
    77,7? Ik snap dat je ervan baalt dat je wat minder hebt, maar dat betekent niet dat je gaat 'buizen' ofwel zakken hoor!


    In principe heb je gelijk, maar als je ziet wat die andere allemaal hebben. Allemaal hoog in de 80 en een paar in de 90. Ik weet ook wel dat ik niet naar de andere moet kijken, maar...

    Ik wou dat ik een 7,7 stond op mijn eindrapport en niet zo zeuren hoor.

    Ik had altijd van; Eerst toetsen leren, dan werkstukken maken, dan huiswerk maken.
    Gaan ze klagen dat ik het niet gemaakt heb? Jammer dan, ik heb niet altijd tijd om alles te maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh ja, en voor Latijn zelf had ik op het eerste rapport 85.3 en nu 69.7.

    77,7 is nog altijd heel goed hoor! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ah, relax! Dat is meer dan genoeg. Probeer minder te stressen, te veel stress is slecht. Ik weet dat het moeilijk is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ihearthim schreef:
    (...)

    In principe heb je gelijk, maar als je ziet wat die andere allemaal hebben. Allemaal hoog in de 80 en een paar in de 90. Ik weet ook wel dat ik niet naar de andere moet kijken, maar...

    Je hebt gewoon een sterke klas, dat heb ik ook. No way dat ik aan het klasgemiddelde geraak, maar ik heb me ermee verzoend dat dat onmogelijk is. :Y) Er zitten kereltjes in mijn klas die einde de 80 halen, wat dus echt gestoord is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ihearthim schreef:
    (...)

    In principe heb je gelijk, maar als je ziet wat die andere allemaal hebben. Allemaal hoog in de 80 en een paar in de 90. Ik weet ook wel dat ik niet naar de andere moet kijken, maar...
    Ik snap wat je bedoelt hoor, ik heb al jaren last van hetzelfde, het gevoel 'gemiddeld' te zijn. Alleen op den duur sloopt het je zo erg dat het vanzelf wel wegebt. Het komt goed ;)


    Life is hard and then we die

    Als je tijdens de examens er even wat te veel van hebt, moet je me maar een pb'tje sturen ofzo, want ik weet hoe het is. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb kinderen in mijn klas die 9ens op hun rapporten staan, wtf.
    Niet op letten, enkel naar jezelf kijken en of jijzelf beter wrodt en of het goed is voor jouw doen etc. etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik de rest van dit topic lees heb je nog ruim voldoende. Ik denk dat je moet leren accepteren dat je niet altijd het hoogste kunt halen, dat scheelt je heel veel stress. Ik zeg niet dat je je best niet moet doen, maar het is geen ramp als je een keer wat lager haalt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:55 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, nee, maar 70%. Jij bent zó dom! -gayhand
    Nee, serieus, je moet er niet zo'n drama van maken. Dat is echt nog gewoon goed hoor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je hebt nog ruim voldoende! Ik haalde de 50 niet eens meer in mijn tweede jaar Latijn, lol.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik dacht serieus dat je niet klaar ging zijn voor seks en dat je daar een topic over had gemaakt, omdat je vriendje het had gevraagd of zo.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein