• Christina 'Chris' Aarons is nieuw op school. Haar grootste hobby’s zijn webshows. Op de school ontmoet ze de 14-jarige Charlotte en de 15-jarige Robin. Robin weet veel van techniek. Caroline komt aan met het idee om een eigen webshow te maken genaamd iSmiling. Ze glimlacht namelijk altijd. Maar er zijn genoeg hackers om de webshow van diegene te maken…

Een verhaal met humor, romantiek en spanning.

Gebaseerd op iCarly.

Titel?
    Doen/Niet doen?
    Waarschuwen?

[ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:11 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik weet niet, het is niet echt heel erg origineel. Als ik jou was zou ik nog even nadenken over een ander idee, anders raakt - is bij mij in ieder geval het geval - je zin om te schrijven heel snel op.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Titel? iSmiling (want zo heet de webshow?)
    Doen/Niet doen? Nou, ik vind 't wel enorm op iCarly lijken, maar je moet doen wat je niet laten kunt, schrijven doe je natuurlijk voor jezelf, dus je moet schrijven wat je leuk vindt. Maar misschien kan je er iets meer eigen ideeën aan toevoegen?
    Waarschuwen? No thank you, ik heb 't wat te druk voor stories :3

“Love is a contradiction.”

Zou het een idee zijn om in het verhaal iCarly er ook in voor te laten komen?

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Het idee is best leuk, maar ik zou als ik jou was iCarly er niet bij gooien, want dan lijkt het nog sterker op die verhaallijn. Maar je moet het zelf weten. :3

Intersectional feminist

Hmm, ik vind het écht te veel op iCarly lijken, dus ik zou het niet lezen. Maar je schrijft het natuurlijk voor jezelf en misschien zijn er anderen die het wel zouden lezen. (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Het lijkt inderdaad wel een beetje veel op iCarly, maar wat nou als je van iCarly en iSmiling [ik denk dat iSmile meer een pakkende titel is] twee concurrerende webshows maakt? Dan word het origineler, maar verander wel even hoe ze elkaar ontmoeten ofzo, want iCarly wordt al niet meer zo leuk...

Just keep your head up. Stick on the ice.