• Ik ging naar een MBO school voor een rondleiding voor verschillende beroepen.
    Had ik niet veel aan , want ik doe Havo en de beroepen die wij kregen waren niveau 2,3 en soms 4 --'. Dat was de saaiste rondleiding ever D:.
    En bij administratie ging de leraar elke keer zeggen dat het een vrouwe werk was T-T. Moet ik samen met 3 andere meiden uit mijn groep iets gaan doen dat volgens hem een echte vrouwen werkt was. Het was dood saai. De jongens moesten rekenen omdat zij zogenaamd beter in waren . Ik kan beter rekenen dan die 8 bij elkaar.Er werd ook allen maar aan de meiden gevraagd of ze interesse hadden in administratie werk.Wij allemaal gelijk nee roepen. Toen ze vroegen wat ik misschien wilde worden heb ik gewoon gezegd om in een laboratorium te werken .Toen keek die me verbaasd aan. Toen vroeg hij of ik assistent-onderzoeker wilde worden.Nee onderzoeker zelf. Toen was ie verbaasder. Ik kon die gast serieus slaan . Hoe was jullie dag?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 19:49 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij ons op school werden we juist gestimuleerd om een technische opleiding te gaan doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    K was pissed op mn wiskunde leraar, steek dus op gegeven moment gwn maar mn middelvinger naar hm op. Srsly hij he just had to stfu. En hij stuurde me er niet eens uit.

    En ik rijd mn ketting eraf, dus ben maar naar een fietsenzaak gegaan een stukje verderop, want ik moest nog wel minstens 5 km rijden voor ik thuis was.

    Ik heb btw haat aan vrouw/man vooroordelen. Dus die gozer had van mij ook een middelvinger gekregen. Ik ben veel beter in bêtá vakken, dan in alfa vakken.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 19:52 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Er zijn genoeg mensen die met Havo stoppen en MBO gaan doen, ik heb er twee in de klas. Dus je kunt er altijd iets aan hebben :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    Bij ons op school werden we juist gestimuleerd om een technische opleiding te gaan doen?

    Bij ons dus ook. Allen die man man vond het beter als wij alle administratie deden of assistenten waren.Geef mij maar gewoon scheikunde, wiskunde en natuurkunde.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik haat stereotypen.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gekko schreef:
    ik haat stereotypen.


    26 - 02 - '16