• Dat iedereen hier over hun tevel huiswerk zit te zeuren en dat ze zo achterlopen en het uitstellen.
    Ik heb een goede raad! Als jullie dat nou eens niet op Quizlet zetten en gewoon aan jullie huiswerk gaan, komt het misschien nog goed. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat iedereen hier over hun tevel huiswerk zit te zeuren en dat ze zo achterlopen en het uitstellen.
    Ik heb een goede raad! Als jullie dat nou eens niet op Quizlet zetten en gewoon aan jullie huiswerk gaan, komt het misschien nog goed. :'D



    Ja.. Inderdaad.. Ik ben juist bang dat ik mijn examen niet haal. Natuurlijk stel ik wel uit, maar sowieso belangrijkste dingen eerst. :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Weet je wel hoe verslaafd ik ben aan Quizlet? ...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    tsja maar dat is moeilijk het is te verslavendxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is moeilijker dan het lijkt (no_chears)


    Life is hard and then we die

    Ja, vrij ironisch eigenlijk.
    Maar ik snap ze. Ik zou er ook veel liever over zeuren dan er werk van te maken. Ik was ook zo. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon je pc niet aanzetten, leidt je sws af. Doe verantwoordelijk en stel jezelf regels op: éérst huiswerk, dan pc. Het helpt hoor ;D


    Has no one told you she's not breathing?

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is moeilijker dan het lijkt (no_chears)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Hmm, ja. Was het maar zo makkelijk.
    + Als ik echt zó ver achter loop dat mijn schoolwerk er serieus door in gevaar raakt, doe ik Q wel even uit. En tot die tijd klaag ik er lekker over. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LaJoie schreef:
    [face=arial]Gewoon je pc niet aanzetten, leidt je sws af. Doe verantwoordelijk en stel jezelf regels op: éérst huiswerk, dan pc. Het helpt hoor ;D


    Ik heb áltijd mijn laptop nodig als ik mijn huiswerk maak:3.[/face]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Famine schreef:
    Weet je wel hoe verslaafd ik ben aan Quizlet? ...

    Is dit een subtiele hint naar mijn topic? (krul)

    En of het wel of niet goed komt heeft er echt niks mee te maken hoor, want ik stel het wel uit, maar ik maak/doe/leer het wel gewoon altijd. Of het nou de les daarvoor is, de avond daarvoor, of een week daarvoor.

    Hooligan schreef:
    Is dit een subtiele hint naar mijn topic? (krul)

    En of het wel of niet goed komt heeft er echt niks mee te maken hoor, want ik stel het wel uit, maar ik maak/doe/leer het wel gewoon altijd. Of het nou de les daarvoor is, de avond daarvoor, of een week daarvoor.


    Haha maak je daar maar niet druk over, er stonden 3 van dat soort topics in de lijst bij mij, plus die van de afgelopen weken...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha maak je daar maar niet druk over, er stonden 3 van dat soort topics in de lijst bij mij, plus die van de afgelopen weken...

    Hmmmmmhmm

    Dat is gewoon te moeilijk, haha.

    Maar ik ga toch nergens meer voor leren, ik heb mijn schooljaar al verpest, ik wordt na de kerstvakantie een niveau lager geplaast..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sowieso zeurt iedereen al veel te snel over huiswerk. Als ik iemand hoor zeggen 'ik heb zoveel huiswerk' denk ik 9/10 keer dat het helemaal niet veel is :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.