• ja, ik geef het toe ik ben een kluns, maar na een gekneusde ringvinger en dan vier weken lat je kneust je andere ringvinger en dan, twee weken later, schaaf je jezelf aan de koelkastdeur van de jumbo(of diepvriesdeur, hoe je het ook wil noemen), wat *******-pijn doet, dan ga ik toch echt denken van: 'Iemand op deze aarde heeft iets tegen mij èn verzint daarom dat ik héél veel ongeluk moet hebben...' :S

    hebben jullie zeker nooit last van, hea? ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had gisteren een pech halfuurtje.
    Eerst knalde ik tegen de deur omdat ik die niet aan zag komen. Toen struikelde ik over de traptrede en lag ik dus languit op de trap. Toen bleef ik in het lokaal haken met mijn tas en werd ik zo half terug gesleurd. En toen wilde ik zitten en viel ik naast mijn stoel. En dat in een halfuur (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jawel hoor. :'D
    Vandaag schaafte ik een stukje huid van mijn duim met de kaasschaaf en stootte ik mijn hand nog tegen het gasfornuis. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik kan er ook wat van hoor. Ik spring bij mijn broer achter op: BAM. Met mijn bovenbeen volop tegen het zadel aan. Of ik ren volop tegen een deur aan waardoor ik een gekneusde teen heb. Of je springt twee dagen daarna bij iemand achterop en flikkert er aan de andere kant weer af. of je ziet je vriendin, rent er heen en gaat volop op je bek midden in de aula. Ja, ik kan er ook wat van(:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:00 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh jawel, ik ben abnormaal onhandig en doe heel rare dingen wanneer dat doorkomt Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wees maar blij dat het niet de wet van Murhpy is


    Physics is awesome

    Jah, ik heb zes keer een bal heel hard op dezelfde vinger gekregen in een halfjaar tijd, die daardoor waarschijnlijk ook een keer gebroken is geweest.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je raad dus nooit wat ik vandaag weer voor elkaar heb gekregen:
    Ik heb gezellig een bal tegen mij oog aan gekregen... Ja, het is nu officieel: ik ben een dikke vette kluns xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik loop altijd overal tegenaan, gooi dingen om, of pleur voor de zoveelste keer van de trap af. Ik ben het gewend :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    gelukkig heb ik daar geen last van :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    sommige dagen wel ¬¬.
    En een jongen bij mij in de klas had vandaag veel geluk :3. Haat hij op een skateboard naar school (heel handig in dit weer). Aldus toen viel die en wou hij zich beet pakken aan een rooster ofzo iets en krak gebroken vingers o.o (Ik was er niet bij maar een paar anderen wel).


    Shoganai i ne~

    Ik had vandaag nog een wondje aan mijn vinger dat komt volgens mij door mijn kluis xD. En ik sneed mijn vinger aan een stuk papier bij muziek.

    Haleluja

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:30 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ikku wel, mn fietsband is deze week al 3 keer lek gegaan


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben heel klunzig
    Maandag met gym deed ik serieus 1 keer kopeltje duiken omdat het perse moest en ik heb daardoor de rest van de les aan de kant gezeten omdat ik heel hard donderde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe me elke week bij judo wel pijn, ben het zo langzamerhand wel gewend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    er is geen dag dat ik mezelf geen pijn doe op het werk.
    ik knip altijd wel in mijn vinger, op snij in me vinger met de vleeswarenmachine.
    Of ik rij met de gebakskar over me teen heen of laat er vritinedeurtjes op vallen.
    Al was de ergste tog wel, toen ik met een gebakskar liep, deze uit mijn hand gleed, maar wel doorbleef rijden, dus mijn pols tussen de schappen zat en de gabaks kaar, maar omdat hij door bleef rijden haalde ik dus mooi heel mijn pols open.
    Nu kan ik best goed tegen bloed, maar ik werd meteen duizelig en trok wit weg. Ik moest meteen naar boven omdat ik me niet goed voelde en liet een bloedspoor door heel de winkel achter.
    Ik ben echt een kluns.
    Ik mag nu ook geen dozen meer openmaken met een mesje en moet maar aan het plakband gaan pulke, omdat ik teveel pleisters kost. ;x

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''