• Ooooh, ik heb de liefste opa en oma ter wereld. Vandaag was het sinterklaas en ik moest werken bij de jumbo. Terwijl ik aan het werken was kwamen ze bij mij thuis langs en gaven ze cadeaus af bij mijn moeder.
    Om kwart over acht kwam ik thuis en pakte mijn cadeaus uit. Toen ik daarmee klaar was zag ik dat er nog een paar stonden. Ik keek op de naam die erop stond en ze mijn vriendin, Nikki. Haar naam weliswaar verkeerd geschreven (Nikky), maar dat kan ik ze vergeven. Ik vind het gewoon zo lief dat ze aan haar denken, terwijl ze haar niet vaak hebben gezien.

    Hebben/hadden jullie ook zulke leuke opa/oma?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou van mijn grootouders.
    Mn memeetje en pepeetje (meme en pepe).
    Mn Moeke en Mn Vake (Mis hem hard)
    Ik zou niet zonder hen kunnen leven ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mijn oma en opa gaan de hele tijd zitten discussiëren met elkaar en trekken zich van vriendjes/vriendinnetjes bijzonder weinig aan.
    Maar ze zijn lief op hun eigen manier.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wel lief van je opa en oma.

    Maar nee dat hebben ze nog nooit gedaan. Want die van mijn moederskant zijn beide dood(Mijn opa is dit jaar overleden en mijn oma nog voordat mijn zus geboren was) en de anderen wonen in Friesland en daar gaan we nauwelijks op bezoek. Maar ik geef tot wel om mijn bebe(ik weet niet of ik het goed schrijf) ookal zie ik haar niet vaak en ik geef ook om mijn opa hoor. Voor degene die het niet doorhadden: Bebe betekent in het Fries oma. Ja ik oefen aan mijn Fries

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dat is echt lief ja ^^


    Life is hard and then we die

    Awh, das lief! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awwh, dat is echt sweet(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ooh ja, dat had ik ook met de ooms en tantes van mijn ex met sinterklaas. Vond ik ook altijd zo ontroerend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt heel lief.
    De mijne kenden mijn vrienden niet eens. D:
    Ze woonden nu eenmaal heel ver.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Err...

    en ik heb een hele lieve opa hoor.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:13 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aww, wat lief!
    En tja, aangezien ik maar één oma ken en zij eigenlijk een zeikwijf is, nee, niet echt. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ga iedere dinsdag bij hen lunchen.
    En ze plagen me altijd, maar ik geloof dat dat wel lief bedoeld is. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen opa's en oma's meer.
    En ik heb alleen 1 opa gekend, het enigste wat ik me herinner is dat hij niet kon praten en in een rolstoel zat.

    Maar van jou opa en oma is echt lief.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:46 ]


    <3

    mijn oma van mijn vaders kant zou dat waarschijnlijk wel doen, maar ik zie haar niet zo vaak want ze woont in engeland. mijn moederskant zijn een stel zeurkousen, die dat waarschijnlijk nooit zouden doen.

    maar dat is wel lief van jouw oma en opa


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    mijn opa en oma zijn na het krijgen van nog 3 kleinkinderen vergeten dat ik en mijn broer er ook nog kleinkinderen zijn.,
    ik en me broer kregen vroeger altijd ijs.
    en laats toen we met de helle familie ben hun waren, wilde die andere 3 kleuters niet eten, dus kregen ze ijs.
    en ik en me broer keken elkaar echt zo betuiterd aan en-wij-dan. ;x

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''