• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

•Rollentopic

May the odds be ever in your favor!

Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

Let the 100st Hunger Games begin!

Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten.
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt

Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist: Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 4:
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 8
    •Male tribute:
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:

Veel plezier met het RPG'en!

Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

Dragon
    Hier lag ik, alleen terwijl ik al mijn mogelijke tranen heb weggewerkt. Ik zette mezelf rechtop, terug naar de realiteit. Hoe zal het zijn met Isalie? Wat zal ze wel niet gedacht hebben? Dat ik gestoord werd door haar actie? Nee, Dragon was niet zo makkelijk te breken. Ik opende mijn deur naar de gang toe en nam mijn weg naar Stygius. Klaar om een strategie te verzinnen.

[Neeeeeelaaaaaa!!!! Is Alex doof?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

uhmmm haha nee maar ik miss blind xD

Alex
    'vooruit dan. Vertrouwen gaat moeilijker in deze tijden. vooral in de situatie waar wij ons nu bevinden. Maar ik vertrouw je.., denk ik.' Straks was alles een list, en werkte zij met het capitool om alle rebellen tussen ons eruit te vissen. Alsof we kippen in een hok waren.

Isalie
    'Je vertouwt me toch wel hé?' vraag ik.

Alex
    'Ik weet het niet.' Fronsend keek ik uit het raam voor minstens een minuut voor ik mezelf weer recht zette en haar haar aankeek. 'Het klinkt gewoon allemaal zo,' Hoe moest ik het noemen? 'Makkelijk. Straks loopt alles uit te hand? Straks breng je ons alle in gevaar en wie weet er allemaal vanaf?'

Venus
    Of ik met hem mee wou? God, wat was hij schattig wanneer hij onzeker was. 'Jah, ik zou dat leuk vinden. Mijn mentor is toch al de hele tijd weg.'

Isalie
    'Ik zou jullie nooit verraden dat beloof ik. Agate helpt ons zij kwam met het idee van de nieuwe Katniss en Peeta. Prim, Lucas en nog wat mensen die ik niet ken. Maar heel District 13 helpt ons,' zeg ik.

btw wanneer gaan we met de interviews beginnen?

Nu. Ze gaan nu naar de stylisten.

Ik neem de rol van Ceasar Flickerman wel op me.

oki:Y) maar ik moe ff snel naar luke toe. beginnen jullie er maar alvast aan alex 2 moet tog als eerste:Y)

Isalie
    'Ik moet nu echt gaan,' zeg ik.
    Ik ren naar de kamer op waar mijn voorbereidingsteam op me wacht.
    'Isalie we zullen je laten stralen!' zegt Cressia
    Als ze me van mijn lichaamshaar hebben ontdaan, begint Cressia met mijn nagels, Poe doet mijn make-up en Essia doet mijn haar. Als ze klaar zijn, sturen ze me door naar Agathe. Agathe haalt een jurk tevoorschijn. Hij komt tot mijn knieeën misschien is hij zelfs korter en hij is gemaakt van veren.
    'De veren zijn alleen van dode Spotgaaien. We wouden ze niet martelen,' zegt Agathe.
    Ik knik enkel en Agathe trekt me de jurk aan.
    'En aangezien de vorige schoenen je niet bevielen heb ik een ander paar voor je,' zegt ze.
    Ze haalt hakken tevoorschijn. Ze zijn veel mooier. Ze lijken niet op een Capitooltrend.
    'Zelf ontworpen,' zegt Agathe.
    Ik doe de zwarte hakken aan en dan mag ik in de spiegel kijken. Ik zie er betoverend uit. Mijn haar is gevlochten en daarna in een knot gedaan. De mouwen van de jurk zijn net vleugels. Ik zie er fantastisch uit.

Feliciá
    ik ga zitten op de stoel voor de spiegel. er hangt een doek voor de spiegel, waarom snap ik niet helemaal, maar ik heb geen zin om het te vragen.'' zo ben je klaar om mooi te worden?'' vraagt kilia, een van mijn visagisten.'' waarvoor, ik ga toch dood'' dat houd haar wel even stil. ik blijf braaf zitten totdat mijn stylist binnen komt met een zak.'' Wat zit daarin?'' vraag ik.''je jurk'' geweldig, nu maar hopen op geen hakken.'' Wat voor schoenen moet ik erbij aan'''' 12 cm hoge hakken'' zegt Kyle, mijn stylist en broertje van kilia, vrolijk. ik grijp de stoel vast om niet om te vallen. dit word mijn dood!

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Dragon
    Het voelde net als mijn eerste keer in de behandeling. Ze zaten in mijn privé ruimte. Ik wou ze toesnauwen. Schreeuwen dat ze me niet aan moesten raken, maar ik kon het niet. Ik mocht het niet. Mijn nagels werden nogmaals geveild, make-up werd toegediend op mijn gezicht met verschillende kwartjes en penselen. En eindelijk toen ze klaar waren wurmde ze me in een jurk. De jurk had verschillende laagjes. Ik zou het eerlijk gezegd niet echt een jurk noemen. Allemaal blauwe tintjes zijde touwtjes zag ik het meer. Als een zee. Een helder blauwe zee. Het kleurde bij mijn ogen.

Alex
    Nadat Isalie me verliet liep ik op eigen voet de twaalfde etage uit door in de lift te stappen. mijn voorbereidings team keek me ongeduldig aan door mijn plotselinge verschijnsel en meteen gingen ze aan het werk. Het litteken dat op mijn wang naar mijn neus liep bleef weer als onaangeraakt. Het maakte me angstaanjagend zei me stylist. Maar ik wou niet angstaanjagend zijn. Ik wou simpelweg veilig zijn. Niet de dood ingejaagd en zo kon ik alleen maar hopen dat Isalies plan ging werken.

Venus
    ik kon nergens anders aandenken. hij zat in mijn netvliezen gebraden. Nee. Hij zweefde er rond. Hoe noemde men dat? Hij gaf me vlinders in mijn maag. Die kus, het gaf duizenden tintelingen door mijn lichaam. Het liet me naar adem snakken zonder dat ik het nodig wou hebben. Maar zoals altijd moesten die momenten eindigen. Nu werd ik omarmd door mensen die ik aan me zaten zonder dat ik ging klagen. Ze zouden mijn leven redden. Het klinkt misschien raar, maar het zorgde voor sponsors en ik had die nodig en zo keek ik naar mijn aard kleurige jurk, terwijl ze bezig waren met mijn haren.