• Oké, ik kom er net achter dat ik dus vergeten ben uit te checken met mijn OV, toen ik er over nadacht --'. Ik heb een studentenov en weet niet of ik nu dus iets moet doen om het stop te zetten? Weet iemand dat?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kan dat niet via de site? Djiesus dat is wel echt klote..


    your eyes are like stars in the night.

    Hmm, geen idee. Ik was ook vergeten uit te checken (met studentenOV) toen ik ging winkelen. Toen was er niets aan de hand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hij checkt je vanzelf uit bij de eindhalte, is niets aan de hand.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij is er dan niets aan de hand hoor ;o


    Life is hard and then we die

    Trouwens volgens mij blijf je gewoon ingecheckt en hoef je je morgenochtend dan niet in te checken. Dan hoef je alleen maar uit te checken. Maar I am not sure.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    Hij checkt je vanzelf uit bij de eindhalte, is niets aan de hand.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Is niks ergs aan. Hij checkt je vanzelf wel uit aan het einde van de dag volgens mij ^^


    -

    Tennessee schreef:
    Trouwens volgens mij blijf je gewoon ingecheckt en hoef je je morgenochtend dan niet in te checken. Dan hoef je alleen maar uit te checken. Maar I am not sure.

    + Zolang je voor het weekend nog uitcheckt hoef je toch niets te betalen ;D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:37 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Echt? Dus morgen hoef ik dan gewoon niet in te checken en hoef ik me alleen uit te checken? Of ben ik nu al gewoon uitgecheckt, want dat lijkt me nogal onlogisch, want hoe kunnen ze weten waar/wanneer ik uitstap?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Assassin schreef:
    Hij checkt je vanzelf uit bij de eindhalte, is niets aan de hand.


    Je kunt gewoon inchecken, zonder problemen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:42 ]