• Hoi, ik ben Bammetje1993.

    Ik ben sinds 4 of 5 december 2011 lid van Quizlet en heb eerder al een account van mijn nichtje op Fanfic overgenomen (BAM).
    Ik werd nieuwschierig naar Q, dus heb ik hier een account aangemaakt.. en vind het tot nu toe erg leuk hier...

    Ik ben nog niet heel erg actief en heb nog maar 1 fanfiction hier op staan.. het zal een poosje duren voordat er meer komt omdat ik hier ook andere verhalen op wil zetten dan alleen maar fanfiction, hihi.

    Nog even wat dingetjes over mijzelf:

    Ik ben geboren op 09-09-1993 en je mag zelf uitrekenen hoe oud ik ben want ik ga zeker weten vergeten dat ik elk jaar dat moet veranderen xD (al lijkt voor altijd 18 me ook wel leuk... en ook vervelend na een poosje >.> Hoe houd een vampier dat vol! hihi)
    Verder ben ik een meisje xD en heb ik donkerblond haar, blauw grijze ogen (volgens mijn moeder heel bijzonder) en draag ik een bril.
    Mijn karakter is wisselend, ik kan heel aardig zijn maar ook een bitch en zal niet over mij heen laten lopen.
    Ik hou van schrijven, lezen, tekenen en dagdromen :P.

    Ik heb een hond: Nicky, een ras echt bastaard (echt, ze is een mengeling van te veel rassen xD).. ze is mijn trutje en bitchy dog en een giga alle mans vriendinnetje :P (ze kan heel goed je armen uit de kom trekken als ze een kat ziet, het is nog nooit gebeurt maar ze zou zo een arm kunnen breken, en ze denkt dat ze klein is en een schoot hond hihi)

    lievelings kleuren enzo lijkt me niet interessant...


    Im myself, I write my story's and place them where I want FF and Q