Ik reageer graag altijd even op iedereen, maar om de modjes tevreden te houden zal ik dat allemaal in een enkel berichtje proppen, zodat 't 't topic niet zo bumpt
C18 schreef:
Nee, deze story is niks voor jou. Je houdt niet van het zoetsappige liefdesgedoe. Couldn't be more right .
Haha, in elk geval leuk dat de uitkomst zo goed klopt, bedankt voor 't maken van de quiz
Cinna schreef:
Haha, ik had gedaan bij elk antwoord; "Jap, het past bij jou!" Hihi. Ik zal je quizje even doen, ik heb me trouwens al heel lang voorgenomen om het verhaal te lezen, dus misschien dat ik dat wel eens ga doen. (:
Alvast bedankt voor 't doen van de quiz en ik hoop dat je 'm gaat lezen, ik zie 't wel
Wandering schreef:
Ghehe, ik kom dit verhaal overal tegen. In ieder topic dat iemand om een story vraagt(: Maar nee, net zoals C18 hou ik niet zo van soetsappige verhalen(;
Oeps oeps, valt 't zo erg op? Haha, ik reageer inderdaad in al die story-topics, maar eigenlijk alleen als ik ze in de actieve topics zie staan en ik er nog niet gereageerd heb, maar ach 't helpt wel voor lezers
Helaas, jammer dat 't niks voor jou is, maar toch bedankt voor 't maken!
Aiku schreef:
Deze story is niks voor mij :')
Ook jammer, maar toch bedankt voor 't maken en je reactie
Racoon schreef:
Ik lees 'm al (bloos)
Woohoo, yay en dat vind ik leuk ook! He toevallig dat de uitkomst waarbij de story iets voor jou heeft een plaatje heeft met net zo'n beestje als op jouw profielfoto
Hoe heten die ook alweer, wasbeertjes toch?
[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 13:47 ]
“Love is a contradiction.”