• Ik mag een cadeautje uitkiezen voor kerst met maximum 100 euro. Alleen ik weet niet wat ;x. Weten jullie nog iets leuks ? (wel 1 cadeau)

    xxxxxx'

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Geef maar aan mij als je niks weet (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Geef maar aan mij als je niks weet (bloos)
    hahaha. dacht het niet ;p.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Vraag 100 euro ;d

    fashioncheck van 100 euro, kun je een keertje lekker shoppen :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had een tablet gevraagd(me moeder heeft al gekocht). Ik had precies het zelfde :'D.


    Shoganai i ne~

    boeken, ipod, kleding, CD's ...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:56 ]

    ik krijg een cupcake paket! =D
    maar daar kan je er wel 8 van kopen met honderd euro.. xd


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    een nieuwe camera


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Een nieuwe tas, kleding, 100 euro aan boeken bonnen, CD's van je favoriete bands, ehh.. ipod, nouja er moet vast nog véel meer te bedenken zijn(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Van wat voor dingen hou je? Lezen, muziek, sporten? Suggesties: Boeken, een concertkaartje voor een band of zanger(es) die jij heel leuk vindt, etc.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou een bank vragen van de kringloop :P


    Life is hard and then we die

    Rhea schreef:
    Van wat voor dingen hou je? Lezen, muziek, sporten? Suggesties: Boeken, een concertkaartje voor een band of zanger(es) die jij heel leuk vindt, etc.
    Ja, ik weet wel wat ik wil maar ik weet niet of ik het durf.. kijk ik wil graag me haar keertje verven, ma ik heb het nog nooit gedaan, en ik krijg dan nooit echt me eigen haar meer terug misschien ik heb nu rood haar. Ik zou het graag bruin willen met extensions ik heb zegma best dun haar en ik wil lang haar (: ik vind dit heel mooi, maar misschien nog iets langer..

    maar ik twijfel dus heel erg..

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:12 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co